czwartek, 1 stycznia 2015

Znowu nie ma nowego tła ? +Ta dziewczyna ma na głowie psa ?

Witam was w tym poście i mam nadzieję,że wam się spodoba.Tak,nowe powitanie,ale to tylko w tym poście. Znowu nie ma nowego tła ?! Przecież było co czwartki. Ostatnio przyszło w sobotę,więc tak sobię myślę,że może od teraz nowe tła będą przychodziły w soboty,ale przyzwyczaiłam się do czwartków.Skoro nie ma nowego tła to dam wam zdjęcie co ostatnio zobaczyłam...
Po tytule łatwo poznać o co chodzi,więc tak...Jestem sobie w "Parku dla zwierzaków" i patrze a jakaś dziewczyna ma na głowie psa ? O co chodzi ?
                                    (Zaznaczyłąm ją w kółku, a ta koło niej to ja z tym Boonie z gazety )
Dokładnie widać,że jest na telefonie,ale po jasną holerę ma zwierzaka na głowie ? Jeśli wy wiecie o co chodzi to ja jestem jakimś nieogarem...To zapewne jakiś dziwny błąd.
Mam nadzieję,że przeczytaliście tego niezaciekawego posta z  zainteresowaniem...
Do kolejnych postów.
A tak wogóle to nie ma nowego redaktora bo nikt nie wysłał posta.Będę sama,ale może niedługo ktoś do mnie dołączy...

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz