piątek, 16 stycznia 2015

Look'i

Hej.
Dzisiaj przedstawię wam look'i do najnowszej kolekcji. Jak pisałam wczoraj ubrania są BEZNADZIEJNE,ale sprubuje zrobić z nich look'i.Pojawią się cztery stroje, dwa dla zwykłych użytkowników i dwa dla VIP-ów.

Look I 
Cały strój kosztuje 2000 sc. Postanowiłam,że postaram się robić białe stroje jak śnieg,ponieważ kojarzy mi się to z zimą.To jest ta sukienka co wczoraj pisałąm,że jako jedyna mi się podoba.
Opis:
Włosy-Kasztanowe , Cheeky Cute, 600 sc.
Sukienka-Biała z bordowym paskiem,  Hot N Cold, 600sc.
Buty-Biało bordowe, Vintage rock, 800sc.

















Look II
Ten look jest świetny ! Taki...nartowy. Zazwyczaj nie nosze takich rzeczy na MovieStarPlanet,ale ten strój już się znalazł na mojej liście życzeń. Jak pisałam,look ma białe elementy. Buty są z innej kolekcji ponieważ inne nie pasowały i wystawały ze spodni. Cały look kosztuje 2875 sc.
Opis:
Kask-Biało-Czarny, Slofe Safe, 750 sc
Włosy-Czarne. Cheeku Cute, 600 sc
Bluza-Czrno-biała, Ski Star,500 sc
Spodnie-Czarne, Be Cool, 525 sc
Buty-Czarno-białe, Street Walker,500 sc













Look I (VIP)

Nie ubrałabym się tak na zimę,bo bym się przeziębiła,ale jak na MSP to mi się nawet podoba.
To były jedyne włosy jakie są dla VIP-ów.Cały strój kosztuje 1125 sc i 9 diamonds.
Opis:
Włosy:Blond-Czarno-Białe, Alpine right, 650 sc
Kurtka: Czarno-biała, Aways Fabulous, 5 diamonds
Spudnica:Biała, Patent Party, 475 sc
Buty:Biało-czarne, Snowboard time! , 4 diamonds.














Look II (VIP)
Kurtka jest dla zwykłych użytkowników.
Znowu te same włosy, bo innych nie ma i do tego ten saam kolor.
Strój kosztuje 3050 sc. Jest moim zdaniem najgorszy dzisiejszy strój jaki zrobiłam.
Opis:
Włosy-Blond-Biało-Czarne,Alpine right, 650 sc
Kurtka- Biało-czarna Bomber Glam,1400 sc ta cena to jakaś pomyłka ?!
Spodnie-Biało-czarne,Be Awezome, 500 sc
Buty-Biało-Czarne. Street Walker, 500 sc














Mam nadzieję,że stroje wam się podobały !

Oliwia123♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz