poniedziałek, 16 marca 2015

Wywiad z liza okej

Cześć!
Już bardzo dawno temu zrobiłam wywiad z lizą okej,ale zapominałam wstawić na bloga. Chyba możecie poczytać 1 post więcej co zawsze !
liza okej ma 40 lv.

Ja-Granatowy                                           liza okej-czerwony

Ja-Moge zrobić z tobą wywiad na bloga ?

liza okej- Jasne jeśli CB nie zanudzę.

Ja- Od kiedy grasz na MovieStarPlanet ?

liza okej-W marcu miną 3 lata

Ja- Ciężko się zdobywa taki lv ?

liza okej- To zależy...Jak grasz regularnie to nie,ale ja miałam pół roku przerwy w tym samym czasie możesz wbić koło 3 lv

Ja- Miałaś VIP-a ? Jeśli tak to na ile ?

liza okej- Różnie. Raz na miesiąc,raz na tydzień...

Ja- Czy masz jakiś cel na MSP ?

liza okej- Tak. Moi przyjaciele z okienek dla nich przede wszystkim tu jestem,i kilka znajomych

Ja-Masz bardzo ładne stroje...Czy kimś się inspirujesz ?

liza okej- Nie. Mam taki styl najczęście romantyczny. Nie kupuje od kogoś look'ów i wole żeby nikt ode mnie też nie kupował :)
dzę :P

Ja- Co myślisz o mniejszych levlach np. o mnie ?

liza okej- Nie interesuje mnie lv tylko ludzie. Przecież wychodząc z tej gry jesteś takim samym człowiekiem jak osoba która ma ## czy 40 lv

Ja- Jestem wdzięczna że zgodziłaś się na wywiad :) Dziękuje...

liza okej-Nmsp Miłęgo dnia życzę

Ja-Dzięki i nawzajem

Mam nadzieje,że wywiad przypadł wam do gustu

Oliwia123♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz