wtorek, 31 marca 2015

MSP tygodnia #15

Cześć!
Już mamy wolne ! Przynajmiej ja ! Niestety,jestem znowu przeziębiona. Muszę się wykurować do piątku,bo jadę na narty. A dlaczego jutro nie idę do szkoły ? Szóste klasy piszą test szóstoklasisty,więc życzę powodzenia. Mi został jeszcze rok,ale do rzeczy. Oceniamy...

Artbook:
Pomysłowość: Artbook jest dosyć pomysłowy,ale osoba robiąca go nie zabardzo się musiała wysilać przy nim.
Oryginalność: Nigdzie nie widziałam takiego artbooka.
Wygląd: Pusto,;pusto,pusto. Prawie nic tam nie ma. Mogłaby napisać jakiś wierszyk czy rymowankę o Wielkanocy,wtedy nie byłoby tak pusto.
Moja Ocena: Art mi się nie za bardzo podoba. Jest on strasznie prosty. Nie jestem przekonana do niego.
Ocena końcowa: Artbook zrobiła julka123szkola, ma on 15549 love it. Oceniam na 5/10 pkt

Look " Prima Aprillis" :
To był najlepszy look jaki znalazłam,a i tak jest zły.
Nic tu śmieszniego. Bardziej Wielkanocnego.
Przepraszam za te głowy MovieStar.
Teraz trochę krytyki. Spodnie nie pasują do tej bluzki,buty tak samo. Reszta może być,lecz z konkursu nie ma tu ani jednej rzeczy.
Oceniam na 1/10 pkt.

















Projekt:
Bluzka jest oryginalna. Kolory także mi się podobają mimo,że w takich nie gustuje. Bluzka kosztuje 132 sc, ma 1726 love it i zostało ich 28 do kupienia.
Oceniam na 10/10 pkt




















Cały konkurs kosztuje 16/30 pkt,czyli 3

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz