sobota, 21 marca 2015

Sklep Diamond + Mój wygląd z sukienką z gazety

Cześć!
Przepraszam,że post późno,ale dzisiaj śpię u kuzyna,więc nie miałam czasu napisać wcześniej.
Dzisiaj opiszę sklep Diamond.

Specjalne:
1. Zakręć kołem fame ! Jeśli potrzebujecie fame,zapraszam do kręcenia. O ile macie diamond.
Koło kosztuje 4 diamonds. Nie za tanio...Możecie zdobyć 500,1000,2000 i 6000 fame ! Kilka razy kręciłąm tym kołem i nawet zdobyłam 6 tys ! Ależ ja się wtedy cieszyłam...
2.Napisz Diamond status. Nie jest to przydatne,ale jest takie osiągnięcie,więc jeśli chcecie je zdobyć to nie macie wyjścia i musicie kupić ten status. Na szczęście kosztuje tylko 1 diamond.
Jeśli nie zależy wam na osiągnięciach to nie musicie tego kupować,chyba że lubicie takie rzeczy...
3. Fame Booster ! Świetne ! Miałam już 2 razy. Dzięki Fame Booster dostajecie podwójne fame przez godzinę,a nawet dłużej ! Dlaczego dłużej ? Jest na to sposób. Pod koniec czasu,na komputerze zmieniacie godzinę na wcześniejszą. Wtedy Fame Booster wam się przedłuża !
Jeśli znacie sposoby na zarobienie dużo fame ,to ten Booster naprawdę wam się przyda. Ja zawsze przez VIP-a nien otwieram skarbonki a pod koniec kupuje Boostera i mam dużoooo fame. Ostatnio dzięki temu miałam 50 tys. Równieżm gram w Quiz bo zazwyczaj wygrywam i dostaje 1 tys.  Kosztuje 5 diamonds
4. Szalone zakupy ! Nie korzystałam z tego,ale jakby tak pomyśloeć to moge go kupić i dzięki temu kupie 2 razy więcej ubrań ! Jedynym minusem jest CENA ! 25 diamonds !
5. Profil Diamond. Także niepotrzebne,ale jak lubicie błyskotki to możecie sobie to kupić za 15 diamonds. Trochę za dużo,ale to co innego jak trwa tydzień !
6. Natychmiastowe rośnięcie. Wybieracie zwierzaka i go powiększacie. Dobry pomysl,ale czy nie lepiej jest się samemu zająć swoim pupilkiem ? Kosztuje ? Zależy jakiej wielkości jest zwierzak.
Mój zwierzak jest na 2 stopniu "rozwoju",żeby zrobic go na 3 zapłacę 14 diamonds. Ale i tak tego nie kupuje.
7. Zmień swojego zwierzaka. Wybierasz zwierzaka i zamieniasz go na innego. To takie proste !
Zastanawiałam się nad tym,bo mój Boonie nie jest moim wymarzonym,ale takie jest "przeznaczenie". Takie jest życie. "This is me for Boonie". Kosztuje 6 diamonds
8. Specjalne Pozdrowienie ! Kożystałam już 3 razy ! Opłaca się to kupić ponieważ twój znajomy i ty dostajecie 500 sc i 3000 fame,ale na dodatek ty płacisz 15 diamonds,żeby to wysłać.
Raz jakaś moja znajoma na MSP spytała się czy dam Pozdrowienie,ale ja powiedziałam,że nie mam tyle diamonds. Po chwili miałam wyżuty sumienia,że ją okłamałam i dałam jej to Pozdrowienie. Głupia i dobra JA !

Ubrania:
Stron ubrań jest masa,więc dodałam tylko pierwszą
1.Przy wczorajszych look'ach ubrałam się w to. Podoba mi sie i to nawet bardzo. Myślę nad kupnem,ale kosztuje 7 diamonds.
2. Tą sukienkę też dawałam do look'a. Również zastanawiałam się nad kupnem tego stroju,ale na co mi druga "księżnicka: (czy jakoś tak) sukienka ? Kosztuje 8 diamonds
3. Nie podoba mi się WCALE ! Nie gustuje w takich rzeczach. Kosztuje 6 diamonds
4.Ładna sukienka. I kolejna z której zrobiłam look ! Kosztuje 8 diamonds
5. Sukienka. Nie kupiłam jej bo jak się zmieni kolor to jest na niej tyle diamentów. MASAKRA ! No i jest trochę krótka,ale to da się przeżyć. Kosztuje 9 diamonds
6.Sukienka jest taka sobie. Nie jest świetna,ale nie jest taka koszmarna jak to coś nad nią.
Kosztuje 8 diamonds
7.W tej także zrobiłam look. Tak jak w kolejnej...Kosztuje 7 diamonds i kompletnie nie jest dla mnie !
8. Ładna,ale nie potrzebuje stroju cheerlederki na MSP i w realu. Kosztuje 8 diamonds. Jakie te wszystkie ceny są do siebie podobne...
9. Nie podoba mi się. Może jakby się dobrało jakieś fajne rzeczy to by jakoś wyglądało. Kosztuje 5 diamonds

Przedmioty:
1. Nieprzydatne. Tyle się napisałam,że piszę od teraz o wiele mniej szczegółowo. Kosztuje 3 diamonds
2.Gadający komputer ! Przyda się tylko na biórko i do śmietnika. Kosztuje 3 diamonds
3. Jakiś dziwny domek...Można go zakupić za 2 diamonds
4. Jaki super Kucyk do ozdoby ! Kosztuje tylko 3 diamonds !
5.Co to jest ?! Kosztuje 2 diamonds
6.  To jest zegar-ananas czy tylko ananas ? Bo liczę,że jest to opcja 1. Kosztuje 2 diamonds
7. To jest zapakowane legowisko. Nie wiem do czego,ale dobra. Dostaniemy to za 3 diamonds
8.Fajna "Luzacka" panda. KOsztuje 2 diamonds
9. Na początku myślałam,że to motylek,ale okazało się kwiatem. Ładnie wygląda jako ozdoba i kosztuje bardzo mało bo tylko 1 diamond.

Animacje:
1. Moja MovieStar i kosmita. Jaka ładna,dobrana para :P. Kosztuje 5 diamonds
2. Moja MovieStar coś trzyma,nie widzę dokłądnie co. Kosztuje aż 8 diamonds
3.Moja "EmoStar" gra na gitarze...Kosztuje 3 diamonds
4.MovieStar tworzy zamek z lodu. Tak jak w krainie lodu. Kosztuje 5 diamonds
5.Moja MovieStar ma robione zdjęcia...Chyba. Coś się błyska,ale nie wiem dokładnie co. Kosztuje 6 diamonds
6. MovieStar w gondoli. Kupiłam tę animację na Walentynki. Kosztuje 5 diamonds
7.MovieStar walczy. Kosztuje 4 diamonds
8. MovieStar jest cheerlederką. Zakupić możemy za 5 diamonds
9. MovieStar stoi z psem, i chyba coś z nim robi...Kosztuje 4 diamonds

                             DRUGA CZĘŚĆ POSTA !

Druga część posta,czyli moja MovieStar. Zakupiłam gazetę i stworzyłam komplet z moją nową sukinką,tyle,że na MSP jestem "spłukana,więc włosy i buty mam z szafy. Okularów nie dałam ponieważ mi się nie podobały.

Oto JA :
Podoba wam się ? Bo mi bardzo ! Myślę,że wszystko jest OK.
Kończę. Już ta godzina ?!

Pozdrawiam
Oliwia123♥
No i się nie spojrzała !






2 komentarze:

  1. To coś w przedmiotach za 2 diamonds (nr. 5) to Kosogłos z Igrzysk Śmierci .-.

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 - Tam gdzie rzebywaja kotki do spania lub py do przenoszenia, a 7 to amochod w prezencie! -.-"

    OdpowiedzUsuń