wtorek, 3 marca 2015

MSP tygodnia #11

Cześć!
To znowu ja Oliwia ! W końcu nikt inny tu nie pisze...
To już 11 MSP tygodnia. Jak ten czas leci... Znudziła mi się ta seria,ale jak wam się podoba to będzie dalej. Mam pomysły na inne serie,więc jeśli chcecie inną zamiast ten to możecie mi napisać na MSP (oliwiazawadzka123) lub w komentarzu. Piszczie śmiało...Jak uważacie !

Artbook:

Że taki zwykły artbook ma tyle love it i jest w TOP...? ZAZDROSZCZE !!!
Artbook należy do elemelek2005. 2005...Czyli użytkowniczka ma prawdopodobnie 10 lat,chyba że data była przypadkowa.
Art ma 7388 love it , 1015 komentarzy i 66017 zarobione fame.
Czy ja zawsze oceniałam...chyba tak,więc oceniam na...
10/10 pkt, ponieważ z łatwego/nie trudnego do odwzorowania artbooka zrobiła taki HIT.

Look z konkursu "Bajkowa Gorączka" :
Naprawdę śliczny look,ale wianek nie jest kolorystyczny...
Oceniam na 9/10 pkt,odjełam 1 pkt za inny kolor wianku...

Projekt :
Projekt ma 1 miejsce i 7681 love it. Fajne...wzorki.
Oceniam na 8/10 love it

Cały konkurs otrzymał 27/30 love it czyli 5

Mam nadzieje,że post wam się podobał.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz