środa, 4 marca 2015

TOP #9

Cześć!
To ja Oliwia...
To 9 TOP ! W dzisiejszym TOP udział biorą UkradnijDlaMnieNiebo (jeśli już brała udział to przepraszam,ale nie pamiętam wszystkich...) , domalala i ! Harry !

UkradnijDlaMnieNiebo :
Przepraszam,ale w dzisiejszych look'ach nie dodam nazw,bo zapomniałam zobaczyć.
Look mi się podoba.
Włosy: Nie przepadam za tymi włosami,ale do tego look'u pasują idealnie
Akcesoria: Nigdy nie widziałam tej opaski w sklepie...Trochę za bardzo się świeci. Torebka idealnie pasuje do bluzki. Jest OK.
Bluzka: Co by o niej napisać...Bluzka dobra do kompletu.
Spodenki: Świetne,ale widziłam bardziej pasujące do tego stroju...
Buty: Ok,ale lepiej by wyglądały baletki/balerinki
Moja ocena: Przepraszam,że tyle krytyki,ale zdarza się. Cały look jest OK. Świetne kolory...

domalala:

Na Halloween na rockowy koncert. IDEALNY !
Włosy: Są przykryte pod kapeluszem,ale z tego co widzę to są dobre.
Akcesoria: Bransoletki,kapelusz,coś na ręce ( nie moge dostrzeć co) Wszystko pasuje,ale zdjełabym to z rąk.
Bluzka: Jest super.
Spodenki: Dobrze się komponują z resztą stroju,ale czy one są z ogonem ?
Buty: Wysokie buty...Do tego stroju doskonałe
Moja ocena: Imponujący look. Jesli jest na HALLOWEEN to to jest taka mieszanka. Widze kota i czarownicę...

! Harry ! :

Zwykły. Niczym się nie wyróżnia...
Włosy: Eh...Mogą być,ale ten niebieski ? Nie jestem pewna
Akcesoria: Tatuaże,naszyjnik i okulary. Po jasną holerę te tatuaże i okulary ? Naszyjnik ?! Jeszcze czego ?
Bluzka: Lepsza niż akcesoria
Spodenki: Lepsze spodnie,ale może być
Buty: Najlepsze w tym strojuMoja ocena : Za dużo kolorów. Do czego pasują te niebieskie włosy ? To tylko moje zdanie,więc bez hejtów proszę.

MIEJSCA :
1 MIEJSCE MA UkradnijDlaMnieNiebo
2 MIEJSCE OTRZYMUJE domalala
3 MIEJSCE DOSTAJE ! Harry !

Mam nadzieje,że post się podobał.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

1 komentarz: