piątek, 6 marca 2015

Look'i

Cześć!
Czekałam na ten dzien. Moje ukochane look'i ! Obiecałam wam pokazać look jaki już sobie prawie kupiłam (prawie znaczy,że połowę),ale on jest w połowie dla VIP i w połowie dla zwykłych użytkowników. Pokaże go jako 3. Czyli I loom dla VIP. Zaczynamy od look'ów dla zwykłych użytkowników.

Look I :
Postanowiłam trochę zaszaleć,ale włosy to chyba lekka przesada. Jeśli się nie podobają to czarne też wyglądają OK. Ale czy ten look nie jest szalony ? Co ja się będę ubierać na czarno !
MovieStar spojżała się w bok. Innego zdjęcia nie zrobiłam,bo mi się nie chciało. Ale leniuch ze mnie. Look jest jak dla mnie dobry,ale go nie kupuje. Chyba...Jeszcze się zastanawiam.
Opis :
Włosy: Standing Out , 475 sc 
Bluzka:Heartchache , 325 sc
Spódnica:So Cute ! , 350 sc
Buty :Ultimative Emo , 675 sc
Cały lookkosztuje 1825 sc

Drugiego look'a nie wiedziałam jak zrobić,więc pozmieniałam kilka kolorków w look'u który był przed chwilą i to z tego wyszło:


Jakoś nie przepadam za różowym,ale ten look mi się spodobał. Jest super sweet !
Kupuje go ! Ale najpierw zarabiam na inny look,ten którego wam teraz pokaże !

Look I VIP :
Czyż to nie jest super Emo ? Kocham,kocham,kocham. Musze zarobić na 2 look'i (ten i ten różowy powyżej) i animację. Trochę zarabiania...Zakochałam się od pierwszego wejrzenia ♥
Look kosztuje 2225 sc (naszczęście włosy już kupiłam...) Włosy i bluzka są dla VIP
Opis:
Włosy: 2 sides of life,650 sc
Bluzka: Rock Chick , 550 sc
Spódnica: So Cute! , 350 sc
Buty: Ultimative Emo , 675 sc

Look II VIP. Tak jak w look'u dla zwykłych użytkowników teraz pokaże inną wersję kolorystyczną :
Ten look też jest super,super,ale ten pierwszy jest lepszy. Wiadomo look kosztuje tyle samo co poprzedni.Wiadomo...
Look jest liliowy,na początku chciałam zrobić fioletowy lub bordowy,ale w końcu wybrałam ten.


Mam nadzieje,że ten dosyć nietypowy post się podobał
Pozdrawiam
Oliwia123♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz