poniedziałek, 23 marca 2015

Brak postów + Moda na MSP- Moda na Wiosnę !

Cześć!
Przepraszam,że wczoraj nie było posta,ale wiecie NAUKA ! No i byłam u kuzyna i padł mi laptop.
Przechodzimy do DRUGIEJ CZĘŚCI POSTA !!!
Tym razem jest to Moda na Wiosnę !
Zrobię 2 look'i dla VIP i dla zwykłych.
Jak już nie którzy pewnie wiedzą woisną najczęściej nosi się kwiaty we włosach i na sukienkach,delikatne tkaniny. Każda MovieStar powinna mieć wiosenny komplet w szafie !

Look I :
Ta sukienka w koniczyny sprawi,że inne MovieStar też staną się zielone,ale z zazdrości...
Naprawdę udany look. Kupię go ! Bardzo tani. Kosztuje tylko 1875 sc. Opłaca się go kupić. Te włosy tak mi się podobały i w końcu dodałam je do jakiegoś look'a.
Cały look jest świetny. Wy również możecie go kupić.

Rzeczy użyte w look'u:

Włosy: Mother of Dragon Locks, 500 sc
Wianek: Flower Princess, 375 sc
Sukienka: Lucky Girl, 600 sc
Buty: Satim Glam, 400 sc











Look VIP I :
Chyba tego trochę za dużo. Nie jestem w 100% zadowolona.
Chciałam dodać te włosy. Szczerze ? Nie wiem dlaczego !
Na początku kwiaty na sukience i buty były zielone,ale zmieniłam na czarne,żeby pasowały do czapki...
Look jest tani. Kosztuje tylko 1400 sc i 5 diamond. Buty nie są dl VIP

Rzeczy użyte w look'u:

Włosy: Scene Wueen, 5 diamonds
Sukienka: Clever thinking! , 800 sc
Buty: Sporty wedges, 600 sc












Mam nadzieje,że look'i się podobały.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz