piątek, 13 marca 2015

Oddałam włosy... + logo

Cześć!
Wczoraj zobaczyłam status mojej znajomej (na MSP). Trochę mnie to zdziwiło...

Trochę uciełam więc przepiszę co tam piszę " Oddałam włosy na fundację dla chorych na raka dzieci mam teraz krótkie ale to nic...:)
Tak naprawdę w to nie wierze. Czy ona chcę kogoś nabrać ? Powiem szczerze,nie nabrała.
Jest jakieś 1%,że to prawda. Większość użytkowników chcę się popisać jakimiś głupimi tekstami i dzięki temu trafić na kogoś bloga czy stać się fejmem. Jak chcecie być popularni to nie w taki sposób! Chcesz się tak pogrążać ? Dziewczyno nie masz jakiegoś 7 lv żeby tak robić ! Masz 19 !
Ja czasem nie rozumiem tych ludzi... Tylko tyle powiem:M-A-S-A-K-R-A-!-!-!
Czy wy nie uważacie że to jest żałosne ? To jest cała prawda ! Czy tylko ja tak uważam !
Jeśli w taki sposób chcecie stać się popularni,to jeszcze raz się zastanówcie,bo na popularność trzeba zasłużyć...

Przejdę do drugiej częśći posta czyli logo dla maiki8 !
Jak pisałam jestem początkowa w robieniu lóg,ale to jak na mnie jest dobre. Mam nadzieje,że ci się podoba ! Jeśli nie to zrozumiem,bo nie jest jakieś mistrzowskie :)

Czytasz = Komentujesz :)
Pozdrawiam
Oliwia123♥
Jeśli ktoś chce logo niech pisze w komentarzu ! Ale prosiłabym również o opis mniej więcej jakie chcecie np.  Z paskami takiimi jak ja mam (możecie kolor też wymienić) w kosmosie jak maika8 itd...

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne logo (nie widać, że zaczynasz) Strasznie Ci dziękuję 😉 Co do tej dziewczyny to również mało wiarygodne, ale na msp są gorsze osoby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wieżę. Ona nie mówi, że umie latać tylko, że oddała włosy na fundacje. Moja mama również oddawała włosy. A co do loga, to mogę Ci zrobić tylko podaj e-mail.
    - Anielline

    OdpowiedzUsuń
  3. A może ta dziewczyna naprawdę oddała włosy na fundację? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się wydaje, że ona mówi prawdę, bo ostatnio dużo ludzi oddaje swoje włosy na takie fundacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama oddałam.Ale nigdy nie wiadomo czy ktoś kłamie czy nie. Myśle że ten ktoś nie kłamał ale kto wie, jeśli chcecie pomóc to fundacja WeGirls http://wegirls.pl/nasza-fundacja/

    OdpowiedzUsuń
  6. A przepraszam co ma lvl do tego ? ;3

    OdpowiedzUsuń