środa, 11 marca 2015

VS #10

Cześć!
Post jest wcześnie,ale to dlatego,że jestem trochę chora i nie ma mnie w szkole.
A w piątek mam turniej...! Muszę się wykurować.
Zauważyłam,że przez jakiś czas w tytule postów zamiast VS pisałam TOP,ale to chyba tylko w 2 postach,więc przepraszam za pomyłkę.
W dzisiejszym VS udział biorą : aniaja, anita hak i Zaylie.
Zaylie poprosiła mnie o udział,więc się zgodziłam. Jeśli chcecie wziąść udział to możecie się zapisać w komentarzu.

aniaja:
aniaja ma strój Emo z nowej kolekcji.

Włosy: Świetne ! Pasują idealnie.
Bluzka: Bluzka jest OK, ale ubrałabym inną
Spudnica.spodnie : Jest dobrze,ale lepiej by było bez spodni
Buty: Unikat. 
Akcesoria: Chustka, kolczyki, to coś na rękę. Zdjęłabym to "coś" i kolczyki. Chustka dobrze pasuje.
Moja ocena : Look jest oryginalny. Kolor,akcesoria świetnie dobrane. Na miejscu innych uczestniczek bym się bała.

anita hak :
Look jest świąteczny. 
Włosy:Dobrze dobrane. Koloru nie zmieniłąbym na żaden inny.
Sukienka : Chyba niegdy jej nie widziałam...
Buty: Są OK
Akcesoria: Kolczyki,kwiaty,bolerko. Bolerko to akcesoria ? Zdjełabym kolczyki i zmieniłabym kolor kwiatów na czerwone.
Moja ocena: Naprawdę udany look. Strasznie ciężko będzie mi wybrać zwyciężce.

Zaylie :
W końcu jakiś nie czerwony look.
Włosy : Chyba najlepsze do tego stroju
Bluzka:Świetna. Zrobiłam sobie look z tą bluzką i myśle o jej kupnie
Spodenki: Widziałam lepsze do tego kompletu
Buty: Kocham,kocham,kocham ♥
Akcesoria: Podkolanówki dobrze pasują,ale co to jest to na kolanach ?
Moja ocena:Chyba najlepszy dzisiejszy look.

MIEJSCA: 
1 miejsce ma Zaylie
2 miejsce otrzymuje aniaja
3 miejsce dostaje anita hak

Wszystkie look'i były świetne,ale musiałam wyvbrać najlepszy.
Jeśli chcecie wziąść udział w VS możecie się zapisać w komentarzu.

Pozdrawiam
Oliwia123♥


1 komentarz: