wtorek, 24 marca 2015

MSP tygodnia #14

Cześć!
To ja Oliwia ! A to MSP tygodnia ! Zaczynamy od artbooka

Artbook :
Świetny look. Róża,jaszczurka i łapka. Jak ona to zrobiła ? Chwileczkę...Już wiem jak,ale to zajmuje straasznie dużo czasu...
Artbook stworzyła Kinia932.
Oceniam na 10/10 pkt

Look z konkursu "Zgłaszaj na Rasizm" :
To był jedyny,odpowiedni look. Za dużo nie będę kryrykować,bo mam super dobry dzień.
Makijaż i usta mi się nie podobają. Nie nawidzę dredów,już to wiecie. Tu mogą być,ale nie pasują kolorystycznie. Żółty dół ? Włąśnie !
Spodenki są ledwo widoczne,takie trochę niebieskawe,na jej miejscu dodałabym białe.
Buty nie są idealnie czarne tylko szarawe. Kurtka chyba tak samo. Jak mówiłam,tak zrobiłam,nie krytykowałam aż tyle :P
Oceniam na 6/10 pkt













Projekt :
Projekt mi się podoba. W końcu nie ma w TOP Amerykańskiej bluzki. Świetny pomysł,ale górę zrobiąłbym w jednym kolorze a nie w kilku.
Oceniam na 9/10 pkt




















Cały konkurs otrzymał 25/30 pkt

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz