czwartek, 12 marca 2015

Nowe tło

Cześć!
Nie mogłam się doczekać nowego tłą,i w końcu jest !

Tło :
Tło jest tylko jedno. Kosztuje 550 sc i nazywa się Royal Balroom.
Podoba mi się. Ale jest takie zwykłe. Nic imponującego.
Oceniam na 7/10 pkt.

Ubrania :





























































Znowu księżniczki? To jakaś przesada ! Ja nie mam 5 lat,żeby ubierać się na księżniczkę.
Kilka ubrań się powtarza.
Oceniam na 4/10 pkt

Animacje :
Te animacje kojarzą mi się z bajką kopciuszek. Ta dynia,konie,myszy i wróżki chrzestne !
Oceniam na 6/10 pkt

Cały konkurs otrzymał 17/30 pkt czyli 3.

                                      OCENIANIE ANIMACJI !!!


Animacja I :
Moja MovieStar zamiata. Nudna ta animka. Nazywa się Making time fly - Dokonywanie czasu latać. Trochę ta nazwa po polsku jest nie logiczna. Kosztuje 600 sc.
Oceniam na 6/10 pkt,ponieważ ta animacja może być bardzo potrzebna do filmu.

Animacja II :
Moja MovieStar tańczy. Wogóle ta animacja nie kojarzy mi się z tematem. Nazywa się Classic Dancing- Taniec klasyczny. Kosztuje 450 sc
Oceniam na 1/10 pkt.

Animacja III :
Ta animacja jest idealna ! Nazywa się Magic Spell-magiczne zaklęcie.  Kosztuje 900 sc
Oceniam na 10/10 pkt.

Animacja IV :
Moja MovieStar siedzi w karocy. Niestety nie widać kół,bo je uciełam. Nazywa się Pumpkin Magic-Magia dyni. Kosztuje 1000 sc. Jest trochę za droga.
Oceniam na 8/10 pkt.

Animacja V :
MovieStar trzyma szklany pantofelek. Nazywa się Who could she be ? -Kto może ona być? 
To chyba powinno być "Kim może ona być ? Kosztuje 600 sc
Oceniam na 6/10 pkt

Animacja VI :
Animacja jest OK,ale nie jest związana z księżniczkami. Nazywa się For my friends - Dla przyjaciół. Czy chodzi o jedzenie ?
Oceniam na 3/10 pkt

Animacja VII :
MovieStar czaruje. Animacja nazywa się Make your wish come - Dokonaj marzenie się
Aha...Kosztuje 8 diamonds.
Oceniam na 7/10 pkt.

Cały konkurs otrzymał 41/70 pkt,czyli nei aż tak źle.

Pozdrawiam
Oliwia123♥


Tak, nowe logo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz