poniedziałek, 9 marca 2015

Moda na MSP-Afrykańska gorączka + Pixi Star !

Cześć!
Kolejna moda na MSP ! Tym razem to jest Afrykańska gorączka !
Zrobię 1 look dla zwykłych użytkowników i 1 dla VIP.

Zaczne od drugiej części posta:
Tak już chyba było na Tureckim MSP. Napiszę do niej. Ciekawe czy odpiszę ?


Sprawdzałam i niestety nie da się do niej napisać.

DRUGA CZĘŚĆ POSTA DRUGA CZĘŚĆ POSTA DRUGA CZĘŚĆ POSTA !!!

Look I :
Look nie jest idealny,ale jest Afryka ? Jest ! Więc się nie czepiać ! Około 20 min szukałam włosów,ponieważ zawsze mam problem z ich wybraniem. Na końcu się poddałam i wybrałam te. Jak look się podoba śmiało możecie kupować. O kurde...Zapomniałam dodać akcesoria...W następnym look'u dodam jakieś akcesoria. Look kosztuje 2100 sc

















Rzeczy użyte w look'u :




















Look I VIP :
Ten look ma więcej ubrań niż nie dla VIP,a jest tańszy...Kosztuje tylko 1925 sc. Bransoletka nie jest dla VIP. Look jest OK. Pasuje do tematu.
A nie przepraszam pomyłka...
Oby dwa look'i mają tyle samo ubrań.





















Rzeczu użyte w look'u :




















Mam nadzieje,że post był fajny,że chcecie takie czytać,że takie lubicie i że jest OK.

Pozdro
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz