wtorek, 17 marca 2015

MSP tygodnia #13

Cześć!
Wróciłam dzisiaj o 11:40 ze szkoły,ponieważ mam Rekolokcje. Post jest dopiero teraz,bo nie dawno wróciłam z angielskiego.
Czy ta seria naprawdę wam się jeszcze nie znudziła ? Mam dla was pewną propozycję !
Oto ona:
Zamiast tej serii dodam nową czyli. Akcja Stylizacja (coś w tym stylu). W tej serii chodzi o to,że będę brała jakąś MovieStar i ją przerabiała. Może wymyślę inną serię zamiast tej,ale to zależy od waszych komentarzy ! Napiszcie czy chcecie abym kontynuowała tą serię lub czy mam ją zmienić na inną.

Artbook:
Dodałam kilka kategorii...
Pomysłowość: Artbook jest naprawdę pomysłowy. Nigdy takiego nie widziałam ! 10/10 pkt
Estetyka: Wszystko dobrze się komponuje. 10/10 pkt
Wykonanie: Wykonanie jest OK,ale nie ma w nim nic trudnego ! Osoba która go zrobiła napewno się postarała,ale nie jest trudny w wykonaniu 7/10 pkt
Zdobyte punkty: 27/30 pkt
Moja opinia: Artbook jest dobry. Baardzo mi się podoba,ale jest łatwy do skopiowania. To są tylko zdjęcia i dymki. Zrobiła go Vanessa 5000. Ma 3764 love it. Mimo tego. Gratuluje takiego artbooka.

Look z konkursu "Od Kopciuszka do Księżniczki" :
Pomysłowość: Myślę,że look nie jest pomysłowy. Widziałam setki osób z takimi look'ami. Sama zrobiłam taki look na bloga tylko bez naszyjnika i miałam inne kolory.Przepraszam za te MovieStar...
Oceniam na 4/10 pkt
Estetyka: Moim zdaniem cała ta twarz nie pasuje do stroju. Razem się nie komponuje,poza tym estetyka nawet jest,ale przez twarz oceniam na 7/10 pkt
Wykonanie: Wykonanie jest chyba najlepsze w tym look'u. Właściwie w look'ach zamiast "Wykonanie" powinnam dać "Dobranie". A strój jest dobrany.Ocena to 9/10 pkt
Zdobyte punkty: 20/30 pkt
Moja opinia: Look nie jest zły,tylko brakuje w nim kreatywnośći. Należy do richana83,tytuł brzmi "Od Kopciuszka do Księżniczki".

Projekt:
Pomysłowość: Zero,zero,zero ! Wszędzie te bluzki ! Czy wy nie macie wyobraźni ? Oceniam na 0/10 pkt !
Estetyka: Bluzka estetycznie jest OK. Podoba mi się jej kolor. Oceniam na 5/10 pkt
Wykonanie: Wykonanie jest w miare...Ocena to 6/10 pkt
Zdobyte punkty: 11/30 pkt
Moja ocena: Jak mnie już denerwują tę bluzki ! One są dosłownie wszędzie ! Ta ma 2765 love it

Cały konkurs otrzymał 58/90 pkt,czyli kiepsko

Przypominam o komentarzach jeśli chodzi o serię.

Oliwia123♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz