piątek, 13 marca 2015

Look'i

Cześć!
Jestem załamana ! Nie udało mi się wygrać z chorobą i nie pojechałam na turniej ! Będę rozpaczać przez tydzień !!! Nie będę się tak zwierzać,tylko przejdę do tematu posta

Look I :
Zastanawiałam się nad kupnem tego look'a,ale mam już jeden "księżniczkowaty" więc po co mi dwa ?
Cały strój kosztuje 2025 sc,czyli nie aż tak drogo...
Na początku chciałam zrobić kolor włosów taki jak mają kwiaty,ale złote włosy nie wyglądały by za ciekawie. Butów niestety nie widać pod tą suknią,ale to są balerinki.

Rzeczy użyte w look'u:
Włosy-Bląd, Midnight Queen, 600 sc
Sukienka-Złoto-biała, Happy Ending, 950 sc
Buty-Złoto-białe, Small Steps,475 sc













Look II :
Look wyszedł równie dobrze...
O kurde,nie dodałam butów ! Myślę o niebieskich migdałach. I tak w sklepie jest tylko jedna para butów dla nie VIP,więc dałabym takie same co powyrzej,ale zmieniłąbym kolor,więc co to za różnica...
Cały look kosztuje 3150 sc. Ta sukienka jest strasznie droga.

Rzeczy użyte w look'u :
Włosy-Nazwę i cenę podałam powyżej
Naszyjnik-Czarno-niebieski, Vanity Pearls, 400 sc
Sukienka-Niebiesko-czarna, At The Spot, 1600 sc
Nałokientniki-Nie wiem dokładnie co to jest...
Niebieskie, Fragile Beauty, 550 sc











Look VIP I :
I jak się podoba VIP-y ? Tym razem nie zapomniałam o butach ! Miałam problem z wybraniem koloru włosów,ale w końcu wybrałam bląd.
Cały look kosztuje 22 diamonds. Dokładnie tyle mi zostało z VIP-a. Co za zbieg okolocznośći. Ale nie myślcie,nie kupuje tego stroju. Nie kręcą mnie księżniczki.

Rzeczy użyte w look'u:
Włosy-Niebiesko-bląd, I'm The One, 9 diamonds
Sukienka- Niebiesko-liliowa, Midnight Magic, 8 diamonds
Buty: Niebiesko-liliowe, Glass like Steps, 5 diamonds













Look VIP II :
Tak mnie kusiło,żeby zrobić look z fartuszkiem. I zrobiłam ! I mi wyszło !
Look kosztuje 950 sc i 5 diamonds.

Rzeczy użyte w look'u:
Włosy-Czarno-szare, Wait 4 me, 500 sc
Sukienka-Biało-szara, Sweet Servant , 450 sc
Buty-Biało-szare.Nazwę i cenę podałam powyżej.
















Jeśli stroje się podobają,możecie śmiało kupować !

Polecam bloga mojej naj Lubicie magie ? Zobaczcie tego bloga ! Wiem,że nic mi nie mówiłaś o poleceniu bloga,ale on jest naprawdę genialny,więc musiałam go polecić !
Blog ma narazie 2 posty ( Prolog, Rozdział 1),ale jak już przeczytałam Prolog to od razu się ZAKOCHAŁAM ♥
Jeszcze raz zapraszam na bloga i 

Pozdrawiam 
Oliwia123♥
Moje jak na mnie i dla mnie piękne logo ♥ Jak ktoś chcę to moge wam zrobic podobne,ale inny kolor i wasza MovieStar,tylko napiszcie w komentarzu !

1 komentarz:

  1. Mi podoba się najbardziej 3 Look.Mogę prosić o logo, mój login to: maika8.Proszę napisz do mnie na msp, oczywiście gdy będziesz mieć czas :)

    OdpowiedzUsuń