piątek, 20 marca 2015

Look'i + Logo + Nowa zmiana

Cześć!
Już za nie długo idę kupić Magazyn MovieStaPlanet. A wy już macie swoje gazety ? Rozumiem,ze nie każdy je zbiera...
Przechodzimy do look'ów.

Look I:
Jasny fiolet,a może liliowy ? Nie raczej fiolet :)
Look mi się podoba,ale nie przepadam za włosami tego typu. Chodzi o tą kokardę. Wolę rozpuszczone lub jakoś ładnie spięte. Moja twarz nie do końca pasuje do tego stroju. Coś mi tu nie pasuje,ale nie wiem co...
Chyba bluzka.
Buty dosyć pasują. Jeśli look wam się podoba i macie zamiar go kupić to śmiało możecie. Jestem ciekawa jaki kolor wy wybierzecie do look'a. Cały look kosztuje 2025 love it i nie jest dla VIP

Rzeczy użyte w look'u:

Włosy: Sweet Style, 600 sc
Bluzka: Web-fab, 375 sc
Spódnica: Grid-fad , 400 sc
Buty: Pumped Up, 600sc







Look II :
Ten look mi nie wyszedł...On jest fatalny !
Kosztuje 2175 sc. Jeśli chcielibyście go kupić,a szczerze w to wątpie to możecie.

Rzeczy użyte w look'u:

Włosy: W poprzednim look'u jest nazwa i cena
Bluzka: Take Action, 500 sc
Spodnie: Rover Roar, 525 sc
Buty: Better Together, 550 sc














Look VIP I :
Look mi się bardzo podoba. Myślałam czy nie zrobić czarnej kurtki i różowej bluzki ze spodenkami,ale jednak wybrałam że zrobie na odwrót.
Look kosztuje 1200 sc i 7 diamonds

Rzeczy użyte w look'u:

Włosy: Bohemian Chic, 650 sc
Kurtka/bluzka/spodenki: Unite! , 7 diamonds
Buty: W poprzednim look'u jest nazwa i cena














Look VIP II :
Look mi się w miarę podoba,ale jak wiecie ja nie nawidze dredów !!! Tu jednak są dobrze dopasowane.
Przepraszam,że 3 raz te buty,ale nie ma butów VIP i te najbardziej pasują.Cały look kosztuje 1350 sci 8 diamonds

Rzeczy użyte w look'u :

Włosy: Let's Snow Them, 8 diamonds
Bluzka: All aront, 800 sc
Buty: Nazwa i cena podana w look'u 2














                                                        DRUGA CZĘŚĆ POSTA ! 

LOGO :
To logo dla mojego kuzyna. Pytałam ci sie i dokładnie takie chciałeś. Dopiero założyłeś sobie konto,więc masz tylko animację początkowe. Logo wyszło nawet,nawet...

                                                        TRZECIA CZĘŚĆ POSTA !

Nowa zmiana:
WKRÓTCE ! To coś związane z Wielkanocą. Może jakiś nowy konkurs. A może szukanie jajek...
Już nie mogę się doczekać !

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz