poniedziałek, 2 marca 2015

Błąd przy wejścu na bloga + błędy w grze Quiz

Cześć!
Dzisiaj nie będzie to jakiś ciekawy temat,ale najpierw przejdę do przeprosin.
Przepraszam,że w weekend nie było postów,ale nie miałam WiFi w Zakopanym (czy Zakopanem ? ),
ale już wróciłam. Mam nadzieje,że się cieszycie z mojego powrotu. Poza tym mam strasznie dużo nauki,więc posty będą wieczorem,ok. tej godz. co teraz (mamy 20.00

Przechodzimy do pierwszej części posta,czyli "błąd przy wejściu na bloga"
Oto ten błąd :

Nie wiem co się stało,ale po pięciu minutach mogłam znowu wejść.
Drugi raz mi się to nie zdażyło,oby tak dalej...
No,ale czasem tak jest,więc jakbyście przy wchodzeniu na bloga mieli takie "coś" to się nie przejmujcie...

Druga częsć posta jak już wiecie to kolejny błąd w grze:
Z tego co się orientuje to "Snoop Dog" się pisze przez jedno "g" a nie aż 3...

Nie chciałam przedłużać tego posta,ale jest troche nudny więc dodam coś jeszcze:
Zamieszanie w Quiz. Jeszcze nigdy nie widziałam tylu ludzi w grze...

Pamiętacie taką jakby serie o zwierzętach ? Dodałam 2 posty...W sobote będzie ciąg dalszy,więc w końcu pojawi się coś ciekawszego...

Oliwia123♥

1 komentarz:

  1. Wiesz moze, kiedy jest noc hackerow? Prosze odpowiedz ~SoffieSoff12

    OdpowiedzUsuń