piątek, 13 marca 2015

Jak ładnie ubrać MovieStar-Poradnik

Cześć!
Postanowiłam,że wstawie na bloga poradnik jak ładnie ubrań MovieStar !

1. Wybierz ubrania które ci się podobają i które do siebie pasują:


2.Jeśli już mamy strój,trzeba dobrać do niego kolory :
PAMIĘTAJ NIECH WSZYSTKIE KOLORY DO SIEBIE PASUJĄ !!!
Będę to robić częściowo
a) Zmieniamy kolor bluzki 


b) Jeśli wybrałam np. żółto-czarną bluzkę to już wiemy,że strój będzie w takich kolorach
Zmieniamy kolor spodenek :


Dlaczego spodenki są czarne ? Skoro mam żółtą bluzkę i czarne kropki to żółte spodenki przeważałyby kolorystycznie czarny...
c) Zmieniamy kolor butów :
d) Ostatnie zostały włosy :
Kolor wybieracie jaki chcecie. Pasuje tu bląd,czarny,rudy...Ja wybrałam brązowy

Efekt początkowy:

Efekt końcowy:
Look jest bardzo tani !

Kilka rad:
PAMIĘTAJ,ŻE BEZ VIP-A TEŻ MOŻESZ SIĘ ŚWIETNIE UBRAĆ !
NIE DOBIERAJ KOLORÓW JAKBY "SPADŁY Z NIEBA" NP. RÓŻOWA SUKIENKA I DO TEGO ZIELONE BUTY !!!

Kilka innych dobranych look'ów :

Dla VIP...


Włosy dla VIP...


Dla zwykłych użytkowników na Jesień !


Dla zwykłych użytkowników...
Mam nadzieje,że poradnik się przydał !

Pozdrawiam
Oliwia123♥

1 komentarz: