wtorek, 17 marca 2015

VS #11

Cześć!
Nikt się nie zgłosił do tego VS,więc biorę osoby z rankingu.
Są to : James x_x, Brianne i juleczka9@

James x_x :

Dlaczego James nie ma żadnych look'ów ?

Brianne:
Ładny i niespotykany look. Ma 11 love it i kupiło go 5 osób. Jeśli ktoś chcę go kupić to tylko kapelusz jest dla VIP.
Strój kąpielowy: Dlaczego to jest strój ? Wygląda OK,ale to nadal strój ! Chyba brakuje tu spodni :)
Buty: Są dopasowane. Co by tu więcej dodać...
Włosy" Straasznie mi się podobają i dziwie się,że nie są dla VIP
Akcesoria:Tatuaże,kapelusz,naszyjnik i kolczyki. Zostawiłabym tylko kapelusz !

juleczka9@ :

To chyba nie mój styl...Look ma 11 love it
Bluzka/bluza: Lepszej nie mogłaś dobrać !
Spodenki: Trochę mi nie pasują...
Buty: To chyba nie to czego się spodziewałam
Włosy: Świetne !
Akcesoria: Naszyjniki i czapka. Zdjełabym ten mniejszy naszyjnik.

MIEJSCA:
1 miejsce ma Brianne !
2 miejsce otrzymuje juleczka9@
3 miejsce dostaje James x_x, chyba mi się nie dziwisz ?

Przypominam o tym że możecie w komentarzu zapisywać się do VS !

Pozdrawiam
Oliwia123♥




1 komentarz: