niedziela, 1 lutego 2015

Stare MSP - Nowe MSP

Cześć!
Dzisiaj chcę porównać stare MovieStarPlanet i nowe.

Strona główna :
Strona główna nie była jakaś tragiczna,ale postacie są nie załadne.
Oceniam na 7/10 pkt. Odejmuje 3 pkt za postacie.

Nowe tło jest zdecydowanie lepsze niż stare. Więcej się dzieje,jest bardziej kolorowo .
Oceniam na 10/10 pkt.
W tej konkurencji wygrywa Nowe MSP.

Wygląd strony :
Strona główna byłą całkiem,całkiem,ale ta zakładka do góry wszystko psuje.
Oceniam na 8/10 pkt.

Tu już na szczęście nie ma jakiś dziwnych zakładek. Mamy kreatywność. A ktualnie zamiast kreatywności mamy Miasto filmów.
Oceniam na 9/10 pkt, za tą "Kreatywność" odjełam punkt.
Mamy w tej konkurencji remis !
\
Koło fortuny :
Nie wiem czy to jest koło fortuny,czy co...Na naszym MSP pisze "Zakręć kołem",ale powiedzmy,że to koło fortuny. Koła się aż tak nie różnią od naszych,ale widać różnicę.
Oceniam na 8/10 pkt.

Oceniam na 7 /10 pkt. Dlatego,że według mnie byłoby lepiej gdyby było koło dla VIP do losowania doamonds.
Wygrywa Stare MSP !

Profil :

Denerwujące jest to,że są...trzy kropki ! Naprzykłąd zamiast "Daj Autograf ,jest "Daj Autog...". Może jest ktos upośledzony i nie wie co to znaczy !? Ja nic nie mam do upośledzonych !
Oceniam na 6/10 pkt

Ten profil wygląda 100 razy lepiej. Przepraszam,że nick jest nie zakryty,ale to zdjęcie mam z grafiki.
Oceniam na 8/10 pkt.

Wygrywa Nowe MSP !

Zakładanie kont :
Przepraszam za brak nóg.
Oceniam na 6/10 pkt

Podoba mi się to,że nie ma czarnego tła jak na starym MSP tylko jest czerwony dywan.
Oceniam na 9/10 pkt

Wygrywa Nowe MSP !

VIP :
VIP jest nawet...dobry,ale nie wiem gdzie pisze ile on  kosztuje.
Oceniam na 6/10 pkt.

Na Nowym MovieStarPlanet VIP jest dla mnie bardziej zrozumiany. Pisze cena,można coś otrzymać,wiemy ile diamonds i starcoins otrzymamy. Jest dobrze.
Oceniam na 10/10 pkt.

Ostatnia kategoria to zwierzaki :


Postanowiłam pokazać roślinki zamiast starych zwierzaków,ale roślinki też się raczej zaliczają.
Oceniam na 10/10 pkt . Rośliny były świetne !

Tego różowego zwierzaka jeszcze u nas nie widziałam,chyba,że,,,ja o czymś nie wiem ?

Oceniam na 9/10 pkt.
Stare MSP wygrywa !

Podliczone punkty :

Stare MSP:                                                                                                  Nowe MSP:
51/70 pkt                                                                                                      62/70 pkt

Nie moge w to uwieżyć. Wiedziałam,że Nowe MSP wygra,ale zaledwie 1 pkt ! Może coś źle policzyąłm ? Przepraszam.Policzyłam dobrze i Nowe MSP nie ma 52 pkt tylko 62. Małą pomyłka.

A wy które MovieStarPlanet wolicie ?

Oliwia123♥






1 komentarz: