czwartek, 19 lutego 2015

Nowe tło

Cześć!
Już nie mogłam sie doczekać nowego tła i w końcu jest !

Tło:
Tło jest VIP,ponieważ uznałam,że bez sensu będę dodawać jeszcze dla zwykłych użytkowników.
Tło dla "nas" różni się tylko tym,że nie ma tych ludzi/fotografów. Super udane i dopracowane tło. Może się przydać do filmów np.o super gwiazdach. Żadnych uwag...
Oceniam na 10/10 pkt.

Ubrania:
































































Stroje nie są takie jakich się spodziewałam. Jutro sprubuje zrobić z nich look'i. Spodziewałam się zupełnie innych rzeczy. To jest konkurs o można powiedzieć,ze o gwiazdach skoro awards to nagrody to muszą być gwiazdy...To było logiczne ? Spodziewałam się różnych rodzajów sukienek długie,krótkie,falowane...Moderatorzy coraz bardziej mnie rozczarowują.
Oceniam na 5/10 pkt. Może animacje poprawią ten konkurs...

Animacje:
Jest tylko 5 animacji,ale są one mega. 1 animacja to moja ulubiona.Kosztuje 750 sc,więc chyba odpowiednia cena na taką animację. MovieStar płacze ! Tego się nie spodziewałam,ale to jest super. 2 animacja jest,że moja MovieStar robi z kimś wywiad,nie jest ona świetna,ale może być...3 animacja. Już taka była,ale zjeżdżało się białym helikopterem i z deską od snowboardu. Już chyba wiecie o jaki konkurs mi chodzi ? 4 animacja to moja druga ulubiona. MovieStar wygłasza mowe,potem sięga po swoją statuetkę i nią macha. W 5 animacji moja MovieStar idzie,idzie,idzie i na końcu podpisuje autograf. Animację są naprawdę super. Pamiętacie post "Stroje kupione przeze mnie" ? To ten post : Post To ten strój jaki widzicie przy animacjach to to mój nowy.

Oceniam na 8/10 pkt

Cały konkurs otrzymał 23/30 pkt,czyli 3-4

Nie długo ide kupić nową gazetę MSP,więc pa.

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz