sobota, 14 lutego 2015

Stroje kupione przeze mnie !

Cześć!
Jak obiecywałam pokaże wam dzisiaj stroje jakie kupiłam w trakcie VIP-a.

Strój I :


Ten look nie jest idealny,ale te fajne zaraz się zaczną...

Strój II :
Ten look kupiłam od XxPorshiaXx bo strasznie mi się spodobał. Mam nadzieje,ze nie masz mi tego za złe.

Strój III :

Mój ukochany look...

Strój III :


Kiedyś już wam go pokazywałam do kolekcji...

Strój IV :
Dziękuje Patka,że mi go zrobiłaś. Jeśli czytasz tego posta to dzisiaj u mnie robimy Walentynkowe ciasteczka (mam foremki w kształcie kryształka z The Sims,więc pewnie się ucieszysz ).

Strój V : 

Nie wiem co o nim napisać,więc przejdźmy dalej bo jeszcze trochę zostało...

Strój VI :

Na niebiesko...

Strój VII :
Różowo-Oliwkowo...

Strój VIII :
Walentynki ♥ Pokochałam ten strój.

Strój IX : 
Włosy te same co w look'u VII .

To już wszystkie look'i. Zapewne kupie jeszcze kilka to wtedy może też je pokaże. Stroje możecie kupować u mnie w look'ach. Jeśli chcielibyście coś kupić to byłoby mi miło gdybyście się spytali,ale nie musicie...

Podobały wam się stroje ? A który najbardziej ? Podziel się swoją opinią w komentarzu !

Życzę wam miłych.słodkich i zakochanych Walentynek ♥

Oliwia123♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz