środa, 11 lutego 2015

VS #7

Cześć!
W dzisiejszym VS udział znowu weźmie jakiś chłopak.
Udział bierze : julcinka12344 , Diana M i mik102.
Zacznijmy tym razem od końca.

mik102:
Posypie się kilka negatywnych komentarzy ode mnie... Te włosy są fatalne ! Jak weszłam na twój profil to w pierwszych 4 look'ach miałeś te włosy. Bałam się jechać dalej bo się spodziewałam,że znowu je zobacze. Nie jest aż tak fatalnie,ale okulary i tatuaż są tu nie potrzebne.Z tą apaszką wyglądasz trochę jak gej. Przepraszam. Mi się nie podoba. Możecie uważać inaczej i ja to rozumie,bo to co napisałam to tylko i wyłącznie woje zdanie. A na dodatek look nazywa się Hihi.

Diana M :
Ten króliczek jest mega słodki. Ja nie noszę takich ubrań na MSP i w realu,ale to jest super !
Look nazywa się KRÓLICZEEEK ^..^ Jedyne co bym zdjeła to tą maskę. Same uszy wystarczą,więc albo uszy albo maska. Razem to nie zabardzo. Masz szansę na wygraną. Widziałam bardzo dużo MovieStar i jesteś jedną z tych,które mają najlepszy gust.

julcinka12344:
Look jest dobry.  Nie chcę mi się rozpisywać. Look nazywa się 111 ;p. A teraz...
.
.
.
.
.
.
.
.
Wyniki !
1 miejsce chyba się spodziewacie,że je ma Diana M !
2 miejsce julcinka12344
3 miejsce mik102. Nie przejmuj się moimi komentarzami :) ♥

Info: Dzisiaj miałam pokazać wam moje kupione look'i,ale nie zrobie tego dzisiaj. Przekładam to. Nie wiem  na kiey,ale obiecuje,że będzie w tym tygodniu.

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz