czwartek, 5 lutego 2015

Nowe tło-Safer Internet Day 2015

Cześć
Jak zawsze dzisiaj mamy nowe tło ! Wczoraj już pewnie zobaczyliście zmiany na blogu ? Myślę,że teraz jest o wiele lepiej. Dodałam też nowe piosenki. Do rzeczy...
Tło:
Jak weszłąm na MovieStarPlanet to się zdziwiłamm,ale to nie było pozytywne zaskoczenie. Tło kosztuje 500 sc i jest dla zwykłych użytkowników,ponieważ nei ma dla VIP-ów. Nazywa się School's  IT room. OGÓLNIE ? SZKOŁA ! Nie przypominajcie mi o niej ! To tło jest przytłaczające.
Oceniam na 4/10 pkt. Już się boje ubrań,dlatego będą na końcu.

Animacje: 
Nie myślałam,że animacje będą dobre,ale nie są aż takie złe. Ta animacje z telefonem jest naprawdę super. Muszę ja kupić jak zarobie kase. Ta pierwsza animacja,jak moja MovieStar stoi z tą tabliczką na kuli też jest OK. Animka dla VIP-a za 750 jest beznadziejna. Taka już była,ale serca nie było na rysunku,tylko takei wycięte. BEZNADZIEJNA animacja !
Oceniam na 7/10 pkt,niedosyć ,że ubrania się powtarzają,to jeszcze animacje mają się powtarzać ?

Ubrania:



































































Jeśli zbieracie gazety MSP i strasznie się wam podoba ta marynarka z pierwszej strony. To jej nie kupuj,ponieważ 19 lutego w gazecie będzie taka sama,ale z krutszą bluzką. Znowu kilka ubrań się powtarza. Na 3 stronie jest ten unikat,którego nienawidze,czyli bluzka po 1 sc. Każdemu komu robie look'i ma tą bluzkę,właściwie to dwie lub trzy strony tych bluzek. One są brzydkie i jeśli je kupijecie bo są tanie to ja dziękuje bardzo. One są brzydkie ! Co z nimi zrobicie ? Bo jeszcze,ani jednej osoby nie widziałam,która muałaby tą bluzkę,i ją nosiła. Kupujecie je bo to unikat i są tanie. No BEZSENS Oceniam na 5/10 pkt,te niektóre ubrania są koszmarne.

Cały konkurs otrzymał 16/30 pkt,czyli 3 + lub 2-.

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz