wtorek, 3 lutego 2015

MSP tygodnia #8

Cześć!
Chciałam wam dzisiaj napisać coś innego,ale jest wtorek,czyli MSP tygodnia.Może wam to potem napisze...

Artbook:
Przepraszam,że na dole jest ta planeta,ale jak się pobiera artbooka to chyba tak się robi.
Artbook jest na pierwszej stronie i ma 7322 love it 6014 komentarze i 58308 fame.
Artbooka zrobiła Annabeth0304.
Oceniam na 9/10 pkt.

Look :
Cleo. Podoba mi się ten look,ale czegoś ,mi tu brakuje...Chyba zdjełabym czapke.
Buty chyba nie te,ale są łądne.
Look zrobiła Elena135! dla Selena11689
i ma 0 love it. Look jest z konkursu "Wielka Impreza Sportowa",ale ten look mi nie wygląda na sport.
Oceniam na 9/10 pkt.

















Projekt :
Projekt jest nawet fajny...
Ma 1213 love it i jest na pierwszym miejscu.
Należy do...nie moge się doczytać,bo są takie małe litery.
Oceniam na 7/10 pkt.




















Cały konkurs otrzymał 25/30 pkt.

Mam nadzieję,że post był dobry.Czekam na waszą opinię w komentarzu...

Oliwia123♥





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz