niedziela, 8 lutego 2015

Zwierzaki

Cześć!
Postanowiłam poświęcić kilka postów zwierzakom.
Zwierzaki na MovieStarPlanet

Boonsters :

Zwierzaki są naprawdę słodkie,ale szkoda,że jest ich tak mało. Boonie jest 8 a Boonsters 3,więc jestem za tym żeby dodali nowe. Zwierzaki są naprawdę drogie,ale jak ktoś chcę chcę karmić swojego zwierzaka,bawić się z nim itd. to napewno będzie zarabiał starcoins,żeby mieć tego "wymarzonego".

Boonies :
Jak widzicie boonie jest o wiele więcej... Kosztują one 900 sc i 750 sc. Ostatnio doszedł nowy dla VIP-a (pierwszy od góry),którego wam już pokazywałam w innym poście. Jak będę VIP-em to chyba go kupie,ale jakoś mi nie zależy na zwierzakach.Mam ich 7,ale nie chcę mi się nimi zajmować...

To na tyle. Jutro będzie hotel dla zwierzaka...

Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz