piątek, 13 lutego 2015

look'i

Cześć!
Przepraszam,ze wczoraj nie było posta,ale byłam długo w szkole,potem przyszła do mnie koleżanka,więc nie miałam czasu go napisać. Myślę,że widzieliście już nowe tło na MSP "Walentynki w Wenecji". Teraz pokaże wam look'i z tej kolekcji. Jutro pojawią się stroje zakupione prze ze mnie. A jaki wiecie jestem VIP-em. Tym razem pokaże po 1 look'u dla VIP-ów i 1 dla zwykłych użytkowników. Ale to tylko dzisiaj. Potem już będzie normalnie.

Look I :
Look jest naprawdę śliczny. Taki słodki i romantyczny. Idealny na walenntynki. Biało-czerwon w serduszka. Jak wiemy czerwone serca to symbol walentynek.
Opis:
Włosy: Taking It Slow , 700 sc
Sukienka: Cute Love , 500 sc
Buty: PumP It Up , 1000 sc
 Cena tych butów jest z kosmosu ! Cały look kosztuje 2200 sc.
















Look I VIP : 
Strój jest super ! Kupiłam go ! Wszystko jest dla zwykłych użytkowników tylko kapelusz jest dla VIP-a,więc jeśli chcecie kupic ten strój a nie jesteście VIP-ami to wystarczy,że zmienicie włosy,ale efekt już nie będzie taki. Po prostu taki...
Opis:
Włosy: Shine A Light , 7 diamonds
Sukienka: Simple Valentine , 600 sc
Buty: Knee High Romance , 600 sc
Cały look kosztuje 1200 sc i 7 diamonds.
















Mój wygląd na Walentynki :

















Tak,mam ten strój,który pokazywałam poniżej...

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz