poniedziałek, 2 lutego 2015

Wojna o autograf

Cześć!
Dzisaj spotkałam pewną "wariatkę",która walczyła ze mną o grafa. Zdjęcia mogą być niepokolei,albo czegoś zabraknie,ale zobaczcie naszą rozmowę :







































































































































































1.Może i byłąm odrobinę niemiła,ale to ona zaczeła.
2.Powiedziałam jej jak uzyskać nowy lv
~zarabiać fame~a ona jeszcze sobie prezent wymysliła.
3. Nie dałąm jej prezentu,ponieważ nie opłaca mi się o ledwo 50 fame i ok. 10 0sób dziennie mi się pyta o prezent,więc mam już tego dość !
4.Nie nabierzesz mnie na to,że masz mało rzeczy. Ja już to znam !
5.Ale z ciebie nie ogar. Piszę,że wchodzisz na mnie i tam jest ta opcja,a ona się pyta "gdzie wchodzę" no to się zdenerwowałam i jej napisałam,że na MNIE !
 6.Napisałam jej "Ile ty grasz ? 5 min ? ,ale nie ma tego w screenie,a ona mi odpisała,ze ja chyba minute. Nie moge grać minute skoro mam ten lv.
7. Jeśli miałam jej powiedzieć jak zdobyć nowy lv to jak nabiła lv 4 nie wiedząc jak to się robi ? Czemu nie wpisała w internecie jak nabić lv na MovieStarPlanet ?
 8.Straszyła mnie diabełkiem ! Śmieszne,ale jeśli to miało znaczyć,ze jesteś hackerem, to Ci nie wierze. Hackerzy zazwyczaj piszą po angielsku,nawet jak są polakami. Jak ktoś mi napiszę diabełka to myślisz,że mnie nastraszysz ! HAH !!! ŻENADA !

To tyle na dzisiaj ! A już jutro MSP tygodnia !

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz