środa, 18 lutego 2015

TOP #8

Cześć!
Znowu piszę o 9,ale potem nie miałabym czasu. Dlatego przejdźmy do posta.
Udział biorą ShelbyGT500 , ostry123 ostry123 i jony97.

ShelbyGT500:
To nie mój gust,ale strój jest dobry.Look nazywa się "czapa" , ma 60 love it i kupiło go 9 osób.
Nie lubie tej sukienki i butów. Naszyjnik ,tatuaż i kolczyki to już trochę za dużo. Włosy są dobre,a kapelusz strasznei się wyrużnia,ale o to chodziło. Przepraszam,ale takie jest moje zdanie,wy możecie mieć inne.

ostry123 ostry123 :
Wygląda świetnie ! Szkoda,że mój chłopak na MSP tak nie wygląda...Bo ja mam dziewczynę,ale nie jestem lezbijką ! Mam moją naj LadyPati 609667. Zdjełabym tylko tatuaże i kolczyki w uchu. Poza tym jest świetnie !

jony97:
Nie,nie,nie ! Bez komentarza...!

Miejsca:
1 miejsce ma ostry123 ostry123 !
2 miejsce otrzymuje ShelbyGT500 !
3 miejsce maaa jony97 !

Pierwszy raz w TOP na tym blogu wygrał chłopak! Bardzo się z tego cieszę !

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz