wtorek, 17 lutego 2015

MSP tygodnia #10

Cześć!
To już 10 MSP tygodnia ! Zanim przejdę do posta to przypomnę o zgłoszeniach na redaktora. Narazie nikt się nie zgłosił,ale właśnie tego się spodziewałam. Wiem,że món blog nie jest (jeszcze) popularny,więc rozumiemlże może dlatego nikt się nie zgłasza,ale kjeśli ktoś jeszcze chce to:
- piszecie posta (o czym chcecie)
- na końcu musicie napisać swój nick na MSP,email/gmail i ewentualnie waszego bloga
Zgłoszenia możecie wysyłać do 5 marca.

Artbook:
Bardzo słodki artbook. Artbook prosty,ale i ciekawy. Z prostego artbooka,żeby zrobić coś tak dobrego...Artbook należy do ola2380. Ma on 4350 love it , 1174 komentarzy i 28885 fame.
Świetny artbook. Postanowiłam,że czasem będę pokazywała profil osoby robiącej look,artbook itd.
Oceniam na 10/10 pkt.

Profil ola2380 :
Nie spodziewałabym się,że 13 lv może mieć taki świetny artbook. Nie,że mam problemy do mniejszych lv ! Nie,nie mam,ale zazwyczaj artbooki które są w TOP robią większe lv. Gratuluje ci.

Look "Walentynki w Wenecji " :

Walentynki w Wenecji... Look nie jest z najnowszej kolekcji,ale jest romantyczny. Idealny na Walentynki i oryginalny. Zdjełabym tylko te pióra. Look nazywa się Amiti XD-hn'. Należy do agi agi xd,która zrobiła go Amiti XD. Look ma 0 love it i nikt go nie kupił.
Oceniam na 9/10 pkt. Gdyby było bez piór dałabym 10.

Profil agi agi xd :

15 lv. Ta osoba ma bardzo dziwny nick,ale look zrobiła świetny !

Projekt : 
Widziałam już z 1000...takich bluzek.Zero oryginalości. Zero,zero,zero !
Oceniam na 3/10 pkt. PRZEPRASZAM !

Cały konkurs otrzymał 22/30 pkt,czyli 3-4.

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz