piątek, 27 lutego 2015

look'i

Cześć!
Nie pisałam posta nowe tło,bo nie miałam kiedy,ale zrobie teraz look'i. Postaram się zrobić ładne,ale ta kolekcja jest beznadziejna ! Look'i zrobie tylko dwa:dla nas i dla VIP,bo nie dam rady zrobić więcej.

Look I :
Look fatalny ! Wstyd mi że go pokazałam...
Kosztuje 3050 sc,ale kogo to obchodzi ? Kto kupi takie główno ? Przejdźmy dalej,bo nic mądrego o tym nie napiszę...




















Rzeczy użyte w look'u :




























Look VIP I :
Ten look jest o wiele lepszy od pierwszego. Zastanawiam się czy go nie kupić,ale nie wiem...
Dobrałam zły kolor włosów. Nie miałam pomysłu jaki ma być kolor no i wyszły czarno-brązowe.
Look kosztuje 1800 sc i 8 diamonds.




















Rzeczy użyte w look'u :






















Podobał wam się post ?
Czy mam kupić look II ?
Poradźcie mi...

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz