sobota, 27 grudnia 2014

Wywiad z sasza9999

Hej.
Kolejny wywiad !!! Jupi !!! Ten wywiad będzię z saszą9999,która ma 44 level.
Nie chcę was wkurzać ilością wywiadów,ale kolejny wstawię na bloga może za 1 miesiąc,albo później.
Ja-Niebieski                                          Sasza9999-czerwony

Ja-Czy mogłabym zrobic z tobą wywiad na mojego bloga ?

Sasza9999-Pewnie

Ja-Jak długo grasz na MSP ?

Sasza9999-W MSP gram dość długo może nawet od 2011 roku,ale miałam przerwę.Nie wchodziłam chyba rok a teraz wróciłam,narazie :).

Ja-Masz jakieś sposoby na nowe lv ?

Sasza9999-Filmy i promocja.

Ja-Ile razy byłaś VIP-em ?

Sasza9999-Ohohoh,na początku jak grałam cały czas miałam na miesiąc,potem kupiłam na rok, i to był mój ostatni VIP.

Ja-Co myślisz o małych lv ?

Sasza9999-Myślę,że trzeba im pomóc,dopiero zaczynają (mówie o osobach które jeszcze nigdy w to nie grały).Po prostu trzeba im powiedzieć swoje sugestie,jak oni osiągneli wszystkie swoje lv.

Ja-Masz plany związane z MSP ?

Sasza9999-Chcę się dobrze bawić

Ja-Dzięki za wywiad :)

Sasza9999-Nmzc

Myślałam,że sasza się nie zgodzi na wywiad,ale się zgodziła...strasznie się cieszę,ponieważ zrobiłam wywiad z bardzo wysokim levlem.

Oliwia123♥

1 komentarz: