niedziela, 28 grudnia 2014

Look'i

Hej.
Kolejne look'i ! Wiem,że ostatnio były,ale nagle przyszła nowa kolekcja,a do niej też muszę zrobić look'i. Będą dwa dla zwykłych użytkowników i dwa dla VIP-ów.
Look I
Myślę,że ten look na sylwestra mi w miarę wyszedł. Nie jest taki jaki bym dokładnie chciała,no ale nie można mieć wszystkiego. Tutaj wybrałąm czarne kolory, wiem,że powinny być jakieś bardziej kolorowe...Nie wiedziałam jaki kolor dodać do czarnego,ale w końcu dodałam bordowy.
Opis:
Włosy: Loosen Up, 525sc
Maska : Fragile Glitter,450sc
Sukienka:Evening Gala,1400sc (Może i jest łądna,ale czemu tyle kosztuje ? Modzi,przesada z cenami)
Buty:Diamond Dancer,700sc
Look kosztuje 3075 sc (przez tą sukienkę tak drogo).











Look II
OMG !!! Kocham,kocham i jeszce raz kocham ten strój.Już wylądował na mojej liście życzeń.Nie ma maski,bo uważam,że nie była tu potrzebna. Znowu te same buty,ponieważ inne wyglądały okropnie ! Na szczęście na listę wziełam lepsze buty...Uwielbiam te włosy,to jest mój styl.
Opis:
Włosy: Glamour Girl, 800sc
Bluzka : Suit Up,850sc
Buty: Diamond Dancer,700sc
Cały strój kosztuje 2350 sc.













Look I (VIP)
Znowu nie jestem do końca zadowolona (chyba drugie stylizacje lepiej mi wychodzą).Nie wiem co jeszcze o "tym" napisać,więc przejdźmy do opisu.
Opis:
Włosy:Golden Glamour, 5 diamonds
Sukienka : Party Princess,500 sc
Buty:Fluff 'n Glitter,650 sc
Cały strój kosztuje 1150 sc i 5 diamonds.
















Look II (VIP)
Tak...ten strój wyszedł koszmarnie źle...Nienawidzę tych włosów,ale nie chciałam brać znowu tych co poprzednio,ale wziełam te same buty.Starałam się zakryć te serpentyny na tych włosach i w miarę wyszło.
Opis:
Włosy: Celebriaton,750 sc
Sukienka:Glittery Night,1500sc
Buty: Fluff 'n Glitter
Cały strój kosztuje 2900 sc















Drugi strój dla zwykłych użytkowników wyszedł mi najlepiej. A wam który się podoba ? Piszcie w komentarzu...

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz