piątek, 19 grudnia 2014

Look

Hej.
Dzisiaj przedstawię wam looka z wczorajszej kolekcji.
Z looku nie jestem do końca zadowolona ale nie jest zły.
Wersja I
Chciałam zrobić świąteczną i z tego co widzę to nawet wyszła.Te oczy...nie nawidzę jak mrugają !!!
Nie wiem czy uwieżycie,ale w tym looku nie ma sukienki ,tylko bluzka i spudnica.Wiem,że nie wygląda.ale tak jest.
Opis:
Włosy : Christmas Bun, 600 sc
Bolerko:Keep Me Warm, 450 sc
Bluzka: Wedding Silk, 600 sc
Spudnica: Like a royal, 750 sc
Buty:Btides Maids Elegance, 575 sc
Cały strój kosztuję 2975 sc,ale jeśli komuś zalezy,żeby go mieć to warto zarabiać











Wersja II
Moim zdaniem za bardzo ...rzuca się w oczy.
Nie podoba mi się. Pierwsza wersja jest zdecydowanie lepsza od tej.
Nie będę dawała cen bo już wyżej podawałam.




















Wersja III
Ten strój jest taki ciemny,a jednak widzę w nim to coś.
Podoba mi się. Mógłby konkurować z I wersją.
Jest nawet trochę lepszy...nie świąteczny ale...jest super.





















Pomyślałam,że teraz dodam wam strój VIP z 3 wersjami kolorystycznymi :
Wersja I
...Trochę mnie zamurowało,a sama robiłam ten look.
Tak trochę wygląda jak baba z wesela !
Sama nie wiem co napisać...Kosztuje 1475 sc i 12 diamonds
Opis:
Włosy:Chrismas Gala, 475 sc
Kolczyki:Teardrob Elegance,300 sc
Sukienka:Wedding Dream,12 diamonds
Buty:Fluff 'n Glitter, 700 sc
Te buty tyle kosztują a kompletnie mi się nie podobają.















Wersja II
Uwielbiam ten kolor na ubraniach. Jest o wiele lepsza od wersji I.Zmieniłabym kolor włosów,ale poza tym wszystko jest OK.
AH...i zmieniłabym buty,wiem,że ich nie widać,ale i tak są okropne !!!




















Wersja III
Malinowy...To napewno nie mój kolor,razem z różowym.
Nie wygląda to jakoś koszmarnie.Trochę podobne do wersji I,ale to dwa inne kolory.Tam był czerwony a tu jest malinowy.
Przynajmiej ja tak to widzę. Nie kupie sobie tego stroju,bo jak pisałam ten kolor to nie mój styl,ale jeszcze dlatego,że nie chodzę w takich sukienkach na MovieStarPlanet.


















Mam nadzieje,że ten post wam się podobał.Napiszcie w komentarzu,który strój i która wersja najbardziej wam sie podoba.
Oliwia123♥

1 komentarz:

  1. Uwielbiam tę długą sukienkę! Nieważne jaki kolor, zawsze wygląda ślicznie :) Pozdrawiam ~LadyPati~

    OdpowiedzUsuń