czwartek, 18 grudnia 2014

Nowe tło

Hej.
Zanim przejdę do rzeczy to chciałam wam tylko powiedzieć,że wczoraj miałam zły dzień i mam nadzieję,że to nie wpłynie na tego posta.
Dzisiaj przedstawię i ocenię nowe tło,ubrania itd.
Tło dla VIP :
Te tło kojarzy mi się z zimową imprezom.To przez ten tort.Tło nazywa się Christmas Chapel.Kosztuję 400 sc. Ogólnie może być. Może się przydać do wielu filmów.
Tło dla zwykłych użytkowników :

To tło różni się od poprzedniego tylko tym,że tu jest dzień...trochę bez sensu ale OK.
Tło nazywa się Chapel Day. Kosztuję 450 sc,więc VIP-y macię taniej...
Tła oceniam na 8/10 pkt
Ubrań są 4 strony :
Modzi tym razem się bardzo postarali.Większość rzeczy jest po prostu...zajebiste. Większość trafi na moją listę życzeń.
Oceniam na 10/10 pkt.
Animację:
Animację...super ale szkoda że tak mało
Ta animka jest super...już ją kupiłam:
Oceniam na 7/10 pkt
Cały konkurs zyskał 25/30 pkt,czyli 5
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz