środa, 31 grudnia 2014

VS #1

Hej.
Dzisiaj pierwszy post z serii VS.
Dzisiaj biorą udział ALAKINGA, ! ! ! Alicja ! ! ! i Arli.
To będzie zacięta walka :P
Pierwsza jest ALAKINGA:
Alakinga wygląda super ! Zmieniłabym włosy,ponieważ ja takich nie lubie,ale w tym look'u wyglądają bardzo dobrze. Look nazywa się 175 ♥,zaóważyłam,że większośc osób tak właśnie nazywa look'i,czyli numerkami,ja też tak robię.
! ! ! Alicja ! ! ! :
Po prostu nie wiem co powiedzieć...ściągłabym kokardę i zmieniłabym kolor butów.Przepraszam,że tak wszystkich krytykuje,ale ja mam swój styl i ...wiecie o co chodzi.
Look nazywa się 80.
Ostatnia jest Arli:
OMG ! W tym looku się tyle dzieje...Zacznę od góry. Zmieniłabym włosy,zdjełabym naszyjnik,zdjełąbym to na ręce ( nw co to jest i jak się nazywa...chociaż sama to mam) i zmieniłąbym buty.Przepraszam Arli...Wybacz mi...
Miejsca:
1 miejsce ma...ALAKINGA !
2 miejsce otrzymuje...! ! ! Alicja ! ! !
3 mijesce (i tak cię uwielbiam) ma Arli...Nie bądź zła

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz