wtorek, 30 grudnia 2014

MSP tygodnia #5

Hej.
Zanim zacznę MSP tygodnia to powiem krótką informację. W każdą środę wprowadzam nową serię VS.Większość blogów o MSP ma takie coś,więc ja też postanowiłam. Tak,to już nie jest takie oryginalne,ale niedługo postaram się wymyśleć jeszcze jakąś oryginalną serię.

Artbook:
Tak,będę chamska to mój stary art ! Przepraszam... Ma 22 love it i 11 komentarzy.
Nie wiem co tu napisać...
Oceniam na 7/10 pkt,ponieważ mam tam moje stare stroje...

Kolejny look z konkursu :
Ojej...Moji znajomi się "doczepili". Look mi się baaaaardzo podoba. To w 100% mój styl,ale ja bym zmieniła kolory,nie różowy tylko np. czarny lub niebieski. Zdjeładym to futro czy co to tam jest...Look należy do jagógka181 i nazywa się Nowa ja !!!
Oceniam na 8/10 pkt,nie ten kolor i to futro.


















Projekt :
Ta bluzka kiedyś byłą super,ale teraz każdy dosłownie każdy ją robi ! Dlatego już jest trochę nudna. Bluzka znajduje się na pierwszym miejscu. Ma 18245 love it.
Oceniam na 8/10 pkt,ponieważ każdy robi tę bluzkę.

















Cały konkurs odzyskał 23/30 pkt.


Do zobaczenia jutro w VS.
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz