czwartek, 25 grudnia 2014

Wywiad

Hej.
Tak jak obiecałam będzię wywiad z natii2111, ma ona 18 lv.

Ja-Niebieski                             natii2111-czerwony

Ja-Hej czy zgodzisz się abym zrobiłą z tb wywiad na bloga ?

natii2111-oczywiście

Ja-Jak długo grasz na tym koncie ?

nati2111-z rok chyba

Ja-Co myślisz o VIP-ie ?

natii2111-Myślę,że jest fajny ale już go nie kupuje bo to gra,wolę kasę wydać na koszulki.

Ja-Masz jakąś ulubioną Moviestar ?

nati2111-Tak violettagirl<3,violetta @! i violetta#@!

Ja-Jak myślisz...czy długo będziesz grała na MovieStarPlanet ?

nati2111-Myśle,że będę długo grała

Ja-Czy masz jakieś plany związane z MSP?

nati2111-Tak,mam plany zostać sławną Moviestar, kiedyś byłam,ale na innej stronie.

Ja-Dzięki za wywiad :)

nati2111-Proszę.

Jestem wdzięczna,że chciała abym zrobiłą z nią wywiad.
Do następnego posta !

Oliwia123♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz