piątek, 6 lutego 2015

Błąd w grze

Cześć!
Dzisiaj zauważyłam jeden błąd. Nie jest on jakiś wielki,no,ale jest.
A oto on:
















"Z ilu bitów skłąda się byte ? " Kto to wie ? Wydaje mi się,że powinno być "Z ilu bitów składa się byte ? ",ale może Moderatorzy wolą inaczej ? Ten błąd jest dosyć dziwny. Jest jeszcze jeden błąd,ale nie mam zdjęcia. W tym vłędzie chodzi o to,że...
Opowiadanko :
Chcę sobie wejść w grę "Quiz" ,ale przypomniałam sobie,że musze iść się przebrać,więc zanim ta gra się włączyłą to szybko wyszłam. Po jakimś czasie pojawiły mi się wyniki z gry i dostałam 200 fame i tak dwa razy,więc zyskałam 400 fame na niczym. Prawdopodobnie w grze się pojawiłam,ale nic nie odpowiadałam. Mieliście takie coś,że jak wchodzicie do gry i długo nic nie robicie to was usuwają ? Przy tym błędzie tak nie ma. Dlaczego trzeci raz nie dostałam 200 fame ? Ponieważ wtedy już grałam normalnie. I wygrałam,ale te pytania się od tylu lat nie zmieniają,że prawie cały czas wygrywam bo znam odpowiedzi i pytania na pamięć !

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz