wtorek, 10 lutego 2015

MSP tygodnia #9

Cześć!
Jak zwykle zaczniemy od artbooka.

Artbook:
Jak zwykle,kiedy pobrałam artbooka to z tą planetą MovieStarPlanet w prawym dolnym rogu.
Artbook jest bardzo fajny,ale nie podoba mi się środek,czyli obojniaki. Czy ta osoba ma coś do obojniaków ? Artbook należy do Piddy.
Oceniam na 9/10 pkt,za te obojniaki odjełam 1 pkt.

Look z konkursu "Dzień bezpiecznego internetu" :

Nie mogłam znaleźć nic odpowiedniego,więc wybrałam to. Look ma 0 love it. Przepraszam,ale przy artbooku zapomniałam napisać ile ma love it...
Look nie podoba mi się za bardzo. Nazywa się "internety ". Zrobiła go sobie natkakrólik.
Look nie był by taki zły gdyby zdjeła te okulary i tatuaże.
Oceniam na 5/10 pkt

















Projekt:
The sims... Projekt ma trezcie miejsce i 1244 love it. Kosztuje 52 sc i należy do julia1060.
Look nie jest idealny,ale nie jest też zły.
Oceniam na 7/10 pkt.




















Cały konkurs otrzymał 21/30 pkt,czyli 4 (chyba).

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz