piątek, 6 lutego 2015

"Piękna" rączka

Cześć!
Wyrwałam się na chwilę na kompa,więc napiszę wam trzeciego posta,myślę,że czasem będzie ich więcej. Zanim przejdę do rzeczy to przypominam o ankiecie i o zgłoszeniach na redaktora. Oby dwie rzeczy są do 5 marca ! W ankiecie zagłosowało jak narazie 7 osób i jest przewaga "Tak",ale zobaczymy co dalej.
Jeśli chodzi o tą "Piękną" rączke to nie wiem czy to jest błąd w grze,czy błąd animacji,ale obstawiam drugą opcję.
Oto ten błąd :


























Osoba ma zwierzaka,rękę i widać nick. Wydaje mi się,że to jest animacja w której się znika,tylko coś się "pojawiło" kiedy osoba ją używała. Przepraszam,że pokazałam nick,ale zapomniałam go zamazać. To jest dziwne,ale i zabawne.
Przepraszam,że post krótki,ale nie mam dużo czasu...

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz