niedziela, 22 lutego 2015

Zniszcz ten dziennik [1]

Cześć!
To już dzisiaj ! Zniszcz ten dziennik 1. Pokaże tylko 3 zadania,ale następnym razem będzie ich 5.
Zanim zacznę to informacja:
We wtorek jade do Zakoponago na narty i nie wiadomo czy tam będzie WiFi. Prawdopodobnie nie bo ostatnio jak tam byłam to nie było,ale pójde do tego gościa (z rodzicami :P ) i zażodamy żeby włączył WiFi. Jeśli nie włączy to nie będzie postów. Wracam w niedziele,więc posty by były od poniedziałku,ale miejmy nadzieje,że tym razem włączy ten internet...
Przechodzimy do zniszcz ten dziennik !

Wygląd :
W tym świetle widać troche gorzej,ale ujdzie...

1.Zadanie "Wygnij grzbiet" :
Zdjęcie zadania...

Dziennik po wygięciu grzbietu :
Nie mam za dużo sily,więc dziennik jakoś się mocno nie wygiął,ale chociaż jest.

2.Zadanie "Stań tu (wytrzyj nogi i podskakuj" :
Moje buty nie były za brudne...Dziwne jak na mnie.

3.Zadanie "Oblej,rozlej,nakap,napluj,chluśnij kawą TUTAJ " :

Z tych trzech zadań chyba to jest najciekawsze,tylko niech mi ta kawa wyschnie !

Jakie zadania będą w następnym poście ? Ten jeden raz mogę wam powiedzieć:

  1. Zadźgaj te strone ołówkiem
  2. Rysuj grube i cienkie linie. Przyciskaj ołówek bardzo mocno.
  3. To strona na ODCISKI DŁONI lub palców. Ubrudź je i odciśnij.
  4. Pokoloruj całą stronę.
  5. Rzuć czymkolwiek. Ołówkiem,piłką zmoczoną w farbie...
To narazie tyle zadań. Może się coś pozmienia,a może nie...

Ide wysuszyć kawę...

Bye !
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz