poniedziałek, 16 lutego 2015

Czy jest kod na sc na MSP ?

Cześć!
Już od kilku dni się zastanawiam czy jest kod na sc na MovieStarPlanet ? Mam podejrzenia,ze nie które osoby go znają i z niego korzystają:
























Dlaczego jak wejdziemy w MovieStar i w sc pierwszy jest lv 7 ? Jakim cudem taki przepraszam,ale nie za duży lv ma prawie 2 mld sc ? Dlatego podejrzewam,że jakiś kod jest. Może zbiera gazety MSP,ale wszystkie prezenty razem to napewno nie ma aż tyle sc ! To jest nie logiczne !
Raczej nie zarabiają całymi dniami sc ! Ja przez kilka lat mam 70 tys,a one w ciągu kilku dni lub tygodni mają kilkanaście milionów. Na drugim miejscu jest lv 4,potem 10 i 6. Tak jest na każdej stronie.
Postanowiłam jeszcze wam pokazać strone Quiz o MSP:OSZUSTWO !!!
Dlaczego oszustwo ? Ponieważ nie ważne co odpowiesz zawsze wynik końcowy to 255 pkt. Koło odpowiedzi są punkty,więc jak sami sobie policzycie je to wychodzi inny wynik. Kiedyś się na to nabrałam ! Grałam chyba z 5 razy i był ten sam wynik. Wkurzyłam się i sama policzyłam pkt i wyszło mi 990 pkt. Żeby tworzyć taki Quiz to ktoś chyba jest nie normalny ! Nie odpowiedziałam jeszcze na pytanie "Czy jest kod na sc na MSP ?" Trochę dziwinie sformuowałam to pytanie...
Nie,nie ma kodów na sc,chyba,ze z gazety.

Oliwia123♥

3 komentarze:

  1. Hack do MSP 2 na 10,000 SC, 50,000 Fame i 20 Diamentów tutaj:
    https://kodymsp2.blogspot.com/2024/03/darmowe-sc-do-moviestarplanet-2-2024.html

    OdpowiedzUsuń