piątek, 6 lutego 2015

look'i

Cześć!
Nie będę was zanudzać,więc od razu:
Look I :
Granatowy z czerwonym. Tak jak moja przyszła marynarka z gazety. Myślałam czy nie zrobić czarnej marynarki,ale tak wygląda lepiej. Do stroju dopasowałam spudnicę,aby wyglądała razem z tą bluzką jak sukienka,i mi się udało. Te włosy były najlepsze z kolekcji,ale razar dam drugie jakie są dla zwykłych użytkowników,lecz nie będzie to chyba za dobrze wyglądać. Buty,tak jak marynarka są granatowe. Są tam jeszcze jakieś czerwone wzorki na tych butach,ale ich zabardzo nie widać. Komplet wygląda bardzo dobrze i jestem zadowolona. Strój kosztuje 3325 sc czyli nie tak tanio jak się spodziewałam,ale jest naprawdę super.
Opis:
Włosy: Sweet Nerd , 700 sc
Marynarka: Blaze IT ! ,  1500 sc. Cena to lekka przesada !
Spódnica: Mettalic era , 575 sc
Buty: Cyber Steps , 550 sc








Look II :
Jak pisałam,tak zrobiłam,dałam te moim zdanie ohydne włosy. Strój wyszedł dobrze. Może nie tak dobrze jak "Look I",ale to już tylko kwestia gustu.
Miejmy nadzieje,że rzeczy VIP są ciekawsze. W kolekcji jest taka ładna sukienka,ale postanowiłam,że jej nie pokaże tylko zrobię look z innych ubrań.
Więc chyba pierwszy raz żałuje,że robie tylko po dwa look'i a nie trzy. Dlaczego czarno-białe a nie inaczej ? Bo tak mi się podoba ! Bo nie chciałam kombinować z kolorami ! Bo liczę na waszą kreatywność ! I licze na to,że sobie sami umiecie dobierać kolory! To było dla tych komu nie pasuje ten kolor...Cały strój kosztuje jak widzicie 2350 sc,czyli o wiele taniej niż poprzedni,ale w tamtym ta marynarka była strasznie droga !
Opis:
Włosy: Rocking Blu , 750 sc
Bluzka: Just confident! , 475 sc
Spódnica: Mettalic Era , 575 sc
Buty: Cyber Steps , 550 sc





Look I VIP :
Oh ! Oliwia. Co ty robisz ? Znowu czarny ? Tak znowu czarny ! Look nie jest idealny,ale jakiś zły też nie jest.
Niebieski to mój ulubiony kolor,ale nie dlatego go dałam. Dałam go bo pasuje. Przynajmiej tak myśle...
To jedyne włosy VIP,więc w drugim look'u też muszą się pojawić. Nie ma ani jednej pary butów dla VIP-a !? To już przesada ! Modzi ,postaracie się bardziej. Strój kosztuje bardzo mało,bo tylko 2000 sc.
Opis:
Włosy:Top knot ! , 650 sc. Czy TOP to ja niewiem...
Sukienka: Clever thinking! , 800 sc.

Odpuszcze sobie buty,bo nie chce mi się trzeci raz o nich pisać...










Look II VIP :
Pudrowy róż z troche ciemniejszym różem...
To drugie buty w tej kolekcji,ale nie są dla VIP-ów.
Unikałam ich,nie chciałam ich w żadnym moim look'u,ale musiałam. No musiałam je dać...
Look kosztuje 1300 sc i 7 diamonds
Opis:
Włosy:Top knott ! , 650 sc
Sukienka: Bowed Out ! , 7 diamonds
Buty: Cyber Heels , 650 sc
Te "!" przy nazwach są denerwujące ! Prawie każda nazwa je ma...
















Bardziej podobały mi się look'i dla zwykłych użytkowników. A wam jakie się podobają ?
Informacja~ Szukam drugiej osoby na bloga ! Jestem gotowa na to,że nikt może się nie zgłosić. Aby się dostać trzeba napisać posta obojętnie o czym i wysłąć na mspoliwia051@gmail.com. Na posty czekam do 5 marca !
Osoby,które chcą być redaktorami muszą :
- Poprawnie pisać
-Nie nadużywać buźiek np. ":)"":( " ~)"
-Mieć doświadczenie z blogowaniem

Po cichu liczę na to,że chociaż trzy osoby się zgłoszą.

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz