piątek, 27 marca 2015

Look'i

Cześć!
Dzisiaj zrobiłam dla was kilka look'ów. Dwa dla VIP i dwa dla zwykłych użytkowników.

Look I :
To były jedyne włosy dla nie VIP. MASAKRA !!!
Strój OK,ale te włosy wszystko psują. W drugim look'u też one będą...

Rzeczy użyte w look'u :

Włosy: In Disguise, 350 sc
Sukienka: Chic Lumber Style, 1100 sc
Buty: Boot'lilicious, 700 sc
















Look II :
Kolory look'a mi się podobają,ale te buty są za ciężkie na taki strój. I te włosy to koszmar. W następnych look'ach chyba też zrobię strój w takich kolorach,bo naprawdę dobrze razem wyglądają. Takie pastelowe...

Rzeczy użyte w look'u:

Włosy: Podałam w poprzednim look'u
Bluzka: Zayn 4Ever!, 450 sc
Spódnica: I'm Right Here, 500 sc
Buty: Podałam w poprzednim look'u













Look VIP I :
Look strasznie mi się podoba. To są jedyne buty,więc dlatego mam je cały czas. Kolorystyka mi się podoba.

Rzeczy użyte w look'u :

Włosy: Party Palette, 6 diamonds
Strój: Cute Catwalk, 650 sc
Buty: Podałam w 1 look'u
















Look VIP II :
Look nie do końca mi się podoba. Kosztuje tylko 1400 sc i 7 diamonds. Ta sukienka mimo,ze jest czarna to tak jakoś dziwnie błyszczy.

Rzeczy użyte w look'u:

Włosy: Eighties rock, 700 sc
Sukienka: Dressed for run, 7 diamonds
Buty: Podałam w 1 look'u.















Mam nadzieje,że look'i się podobały. Przynajmiej ten 3.
Lece robić zadania Wielkanocne !

Pozdrawiam
Oliwia123♥








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz