czwartek, 26 marca 2015

Nowe tło

Dzień Dobry !
A raczej dzień znakomity ! A dla czego ? To już moja maja,słodka tajemnica...
Mega przepraszam,że wczoraj znowu nie było posta,ale muszę się coraz więcej uczyć. Zdaje sobie sprawę,że zaniedbałam bloga,ale poprawię się.
Dzisiaj MSP zawitało do nas z nawym tłem !

Tło:
Tło jest dla VIP. Dla nie VIP-ów wygląda tak samo,ale jest cała pusta sala. Tło nazywa się April Fools,czyli tak jak konkurs na MSP.
Tło oceniam na 7/10 pkt

Ubrania:







































Prima Aprillis wstąpiło na naszą planetę, i mnie zawiodło. Większość mi się nie podoba. Z tego konkursu raczej nic nie kupię. To jakiś wielki żart ? Prima Aprillis jest dopiero za 6 dni !
Oceniam na 1/10 pkt. Bujcie się jutrzejszych look'ów !

Animację:

Animację naprawdę świetne. I jest ich więcej niż zazwyczaj. Nie jestem pewna,ale ta ostatnia animacja chyba jest z poprzedniego konkursu.
Oceniam na 8/10 pkt

Cały konkurs otrzymał 16/30 pkt,czyli 3 !

Nie zapomniałam o drugiej części posta. 

                               OCENIANIE ANIMACJI !!!

Animacja I :
Moja MovieStar brudzi i sobie odchodzi. Zrobiłam zdjęcie za późno,więc dlatego jej nie ma.
Animacja moim zdaniem chyba najlepsza,niestety ,mnie na nią nie stać...Jak widzicie kosztuje ona 850 sc i nazywa się Paint everywhere- Farba wszędzie.
A czy wy pamiętacie,że od 23 marca jest tydzień oszczędzania ? Jeśli nie to lepiej zobacz !
Oceniam na 10/10 pkt
















Animacja II :
Moja MovieStar pokłada się ze śmiechu. Dobry pomysł na animację. Ja tak robie jak ktoś mnie łaskocze.
Kosztuje tylko 550 sc. A może powinnam napisać aż 550 sc ? Zależy dla kogo.
Nazywa się Mad Laughter- Szalony śmiech.
Oceniam na 8/10 pkt


















Animacja III :
HAHAHAHA !!! Ja nie mogę. Genialna ! Na dodatek kosztuje tylko 675 sc. Nazywa się Water Prank- Woda Prank...Wydaję mi się,ze wodna kompiel to najlepsza nazwa. Sorry to się nazywa wodny wybryk ! 
Oceniam na 8/10 pkt,ponieważ nie wiem co znaczy to co ona mówi i kto by chciał MovieStar z wiadrem na głowie na profilu ?

















Animacja IV :
MovieStar chcę się załatwić,a ktokodyl chcę zjeść jej tyłek. Czemu chcę się załatwić w ubraniu ? I czy takie coś to żart ? Co gdyby ten aligator ją ugryzł :P
Straaaaaasznie droga animacja,bo kosztuje aż 1200 sc,a nazywa się Croc Danger- Croc Niebezpieczeństwo. Niestety nie wiem co to Croc i nie wiedzieć czemu tłumacz też tego nie wie.
Oceniam na 8/10 pkt,ile tych 8 jeszcze dam ?
















Animacja V :
 
Jedyne w tej animacji co mi się podoba to poza mojej MovieStar. Przepraszam,że cały czas piszę MovieStar,ale co innego mogę ? Moja pani ? Moja Baba ?
Kosztuje 500 sc i nazywa się Bang!-Huk!
Oceniam na 7/10 pkt



















Animacja VI :
Moja MovieStar wpada do dziury. Ale moment uchwyciłam ! Mistrzostwo !
Animka kosztuje 6 diamonds i nazywa się Candy trap-Cukierki pułapka. Nie rozumiem...Gdzie te cukierki ?
Oceniam na 10/10 pkt



















Animacja VII :
Dużo jeszcze do końca ? MovieStar dźga tort,a on pęka.
Kosztuje 600 sc i nazywa się Cake trap- Ciasto pułapka.
Z tym tłumaczem jest coś nie tak.
Animacja mi się podoba i oceniam ją na 9/10 pkt 




















Animacja VIII :
Złą MovieStar ! Pisze po ulicy i mruga przy zdjęciach.
Animka kosztuje 650 sc i nazywa się Street Peace-Ulica Pokoju. Czy u was tłumacz google też jest taki dziwny ?
Oceniam na 8/10 pkt




















Cały konkurs otrzymał 68/80,czyli dobrze,a jaka ocena to nie mam zielonego pojęcia. Nie chcę mi się już o tym myśleć.

Pozdrowionka
Oliwia123♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz