czwartek, 5 marca 2015

Nowe tło

Cześć!
Dzisiaj post jest wyjątkowo szybko,ale to dlatego,ze mam imieniny.Z tego powodu nie musze się dzisiaj uczyć. To jest ten pierwszy raz kiedy do tego posta dojdzie kilka nowych rzeczy,ale okaże się potem jakie.
Konkurs nazywa się Emo Girl,czy jakoś tak. Zrobiłam naprawdę super strój na którego aktualnie zarabiam sc,ale pokaże go wam dopiero jutro w poście z look'ami.

Tło:
Tło nazywa się Emo Blue,jest dla VIP-ów i kosztuje 500 sc. Całkiem pasuje do Emo. Taki Emo pokój. Emo styl.
Nic dodać nic ująć. Tło nie zawsze nada się do filmu,ale wszystko jest perfekcyjnie zrobione,więc oceniam na 10/10 pkt.

Ubrania :






















































Te buty na drugiej stronie są Emo super ! Nie znam się na butach,więc nie jestem pewna czy to glany,vansy czy co tam...Mój przyszły strój Emo ma te buty.
Jedyne co się powtarza to chyba tylko kolczyki do nosa,uszu i naszyjnik.
Oceniam na 8/10 pkt. To jedna z najlepszych kolekcji na MSP ( moim zdaniem).

Animacje:
Świetne animację,ale teraz nie pisze o nich za dużo bo to mnie czeka potem. Już wiecie co zaplanowałam ?
Oceniam na 7/10 pkt.

Rzeczy:
Rzeczy...Tak to jedna z dwóch zmian jakie dodałam. Ta oświetlony Emo miś jest super słodki ! Taki milusi ♥ Mam ochotę go schrupać.
Wszystko,właściwie prawie wszystko jest OK. Co to jest za rzecz za 3 diamonds ? Jakaś figurka ? Wogóle mi się nie kojarzy z konkursem.
Oceniam na 8/10 pkt

Cały konkurs otrzymał 33/40 pkt

Teraz 2 niespodzinka:

                                OCENIANIE ANIMACJI !!!

Zacznijmy

Animacja I :

Nazywa się "Heart broken songs". Po polsku "Złamane serce piosenki". To teraz to ma sens !
Kosztuje 3 diamonds. Moja MovieStar siedzi i gra na gitarze właśnie tą piosenkę pt. " Złamane serce piosenki".
Oceniam na 7/10 pkt

Animacja II :
Nazwa to: Demon Tail,może już wiecie co znaczy po polsku,ale może inni się nie domyślają. To znaczy "Demon ogon". Chyba tłumacz się pomylił to chyba jest "Ogon demona" lub "Demoniczny ogon" raczej opcja nr.1. Kosztuje 475 sc
Animacja dosyć fajna \,troche nie w temacie,ale...
Oceniam na 7/10 pkt

Animacja III :
Moja ulubiona animacja ! Właśnie mam zamiar ją kupić. Moja MovieStar siedzi,ale przedtem zrobiła grafiti EMO LOVE ♥ Kosztuje 650 sc.
Super animka. Najlepsza moim zdaniem.
Oceniam na 10/10 pkt

Animacja IV :
Co to ma wspólnego z Emo ja się pytam ? Dinosaur language-Język dinozaurów. Kosztuje 525 sc ?
  1. Ta animacja nie ma nic wspólnego z tematem
  2. Ona jest beznadziejna !
Moja MovieStar udaje dinozaura. To chyba najgorsza animacja jaką widziałam !
Oceniam na 1/10 pkt

Animacja V :
The Emo network. Chyba widzicie co moja MovieStar robi. Słucha muzyki przy świecach. Przepraszam,że cały czas pisze MovieStar,ale co mam napisać postać ? Moja Oliwia ? No nie wiem. Nazwa po polsku brzmi "Sieć Emo". Ta nazwa ma dwa znaczenia. Sieć Emo-Ema ma siedzieć. Sieć Emo- Internet Emo. Kosztuje 975 sc
Oceniam na 8/10 pkt

KOŃCOWA OCENA ANIMACJI TO :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
33/50 pkt. Czyli troche kiepsko. Ta animacja Dinozaur wszystko zepsuła.

Nowe opcje się podobały ? Mam nadzieje ! 
Piszcie w komentarzu co myślicie.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

2 komentarze: