piątek, 30 stycznia 2015

look'i

Cześć!
Dzisiaj zrobie jak zwykle dwa look'i dla "nas" i dwa look'i dla VIP-ów.
Look I :
Nie podobają mi się włosy,ale reszta jest OK. Te buty były już w starszej kolekcji. Myśle,że kupie ten strój,ale bez tych włosów i dam inne buty...Look kosztuje 3050 sc
Opis:
Włosy:Double Up , 650 sc
Bluzka: Sports lover , 1800 sc
Buty:Sporty Wedkes , 600 sc

















Look II :
Look jest całkiem fajny. Pomyślałam,że ubrania będą w kolorze liliowym. Look kosztuje 2075 sc. Znowu dałam te włosy,bo inne dla zwykłych użutkowników są koszmarne.
Opis:
Włosy:Double Up , 650 sc
Bluzka:Go MSP ! , 400 sc
Spódnica:Sporty Mini , 500 sc
Buty:Fashionnable runners , 525 sc
















Look VIP 1 :
Look jest super ! Naprawdę mi się podoba. Pomyślałam,że zrobie cherlederke(chyba źle napisałam).
Opis:
Włosy:Cheerilicious , 7 diamonds
Sukienka:Queen Bee , 8 diamonds
Buty: Americana steps , 750 sc


















Look VIP II :
Look nie jest idealny,ale jakiś fatalny też nie jest.
Napewno go nie kupie.Look kosztuje 1675 sc.
Opis:
Włosy:On The Beat , 550 sc
Bluzka:You See Me , 600 sc
Buty:Fashionable runners , 525 sc


















Myślę,że look'i wam się podobają.
Pozdrawiam
Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz