czwartek, 22 stycznia 2015

Nowe tło-Pet Birthay

Hej.
Strasznie się cieszę,ponieważ konkurs nazywa się Pet Birthday,jeśli się nie myle to po polsku Urodziny zwierzaków (zwierząt),a ja kocham zwierzęta ♥ Chcę być weterynarzem. No i jestem szczęśliwa bo dostałam dzisiaj trzy szóstki.
Tło dla VIP:
Tło kosztuje 300 sc,czyli tyle co tło dla zwykłych użytkowników. Tło dla "nas" jest takie same,ale nie ma plakatu Love,papugi w klatce, łóżka i prezentów,czyli pusty pokój.
Tło podoba mi się,jest takie urodzinowe.
Oceniam na 10/10 pkt.
Ubrania,spodziewam się jakiś "zwierzęcych",ale zobaczymy:
Nie znam się zabardzo na unikatach,ale wydaję mi się,że te łapki to unikat. Nie jestem pewna,ale i tak je kupie. Jeśli to jest unikat to nie kupuje ich z tego powodu tylko chcę je ponieważ jak mówiłam chcę być weterynarzem, i to będę JA. Te łapki będą że tak powiem przedstawiać moją osobowość.
Oceniam na 6/10 pkt. To jest dobra kolekcja,ale nie jakaś o której marzę lub bym się spodziewała...

Animację:
Przepraszam,ale zapomniałam wyciąć wszystko wokoło,ale jak powiększycie zdjęcie to zobaczycie animację. To czarne to stara animacja więc ją zakryłam. Nie które animację są super sweet !
Oceniam na 9/10 pkt

Cały konkurs otrzymał 25/30 pkt więc 5.
Jutro będą look'i z tej kolekcji

Oliwia123♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz